Nu Online
Momenteel zijn er 662 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mauritius

12-12-2006 9:11:34
Hoi allemaal, het is hier waarschijnlijk al aan bod gekomen, maar wie van jullie gaat op huwelijksreis naar Mauritius? Voor welk hotel kiezen jullie dan? En als ik zo nieuwsgierig mag zijn, wat betalen jullie hiervoor? Wij zouden graag in juni gaan maar twijfelen nog of dit wel een geschikte periode is?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Natalie
26-05-2007

Natalie
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 938

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik13-12-2006 14:18:44

dag Nathalie

Een collega van mij is in juni op huwelijksreis geweest naar Mauritius. Zij hebben geboekt bij Pegase omdat die enorme huwelijkskortingen gaven. Het was wel nog duur hoor, zelfs met korting af.
De vluchten moet je apart boeken en die komen op ongeveer 2000 euro (voor2) het hotel was 6000 euro in half pension voor de twee, daar moet je dan nog uitstappen, middageten en drank bijtellen. Het hotel noemt Le Touessrok, heel sjiek, en heel goede service
Juni is eigenlijk daar winter, maar toch schommelt de tempertuur tussen de 23 en 26 graden.

Wijzelf zijn zo geen strandmensen, wij gaan op doortocht in west amerika

Groetjes
Christel

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik14-12-2006 12:14:04

Hey Nathalie,

Wij gaan ook naar Mauritius. We gaan dinsdag boeken via Odysseus omdat je ook hier veel kortingen krijgt.
We overnachten in het Legends hotel omdat dit een van de weinige hotels is die all-in formule aanbiedt.

Wij betalen 5000 euro voor 10 dagen, 12 nachten , vluchten inbegrepne, maaltijden inbegrepen en een paar activiteiten (kookles, tennisles, massages enz enz) + excursies (catamaran cruise bvb).

Ik vind dat dit redelijk ok is van prijs. Wij gaan op huwelijksreis midden augustus tot eind augustus.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...