Terug naar overzicht
Geen ervaring mee, maar toch succes!
Ma Kwizien, een grote aanrader ! (en prijs ook ça va)
@Emma: daar hebben we al een offerte bij opgevraagd, heb er zelf ook al veel goeds over gehoord... Merci!
Hangt ervan af wat je zoekt, maar Quisto (Merelbeke) is ook altijd erg lekker!Ze hebben verschillende formules dus voor ieder wat wils
Ik ging ook zeggen Ma Kwizien. Wij werken samen met Maarten voor ons huwelijk in maart! Qua prijs valt dit ook zeer goed mee!
Wij gaan samenwerken met mirabelle uit kuurne. Wij gaan 3 eetstanden doen van pasta, pizza en wok. Maar er zijn daar zeer veel mogelijkheden. Hun site is niet zo goed vind ik. Maar ze hebben een bundeltje met alle prijzen in. En als je langs gaat heeft ze fotoboeken met foto's van haar vorige feesten. En alles was bespreekbaar.
Ons oorspronkelijk plan was het huren van De Plaetsemolen in Oedelem en dan traiteur Taverlani uit Hertsberge. Hier in de buurt heb ik er nog niets dan goed van gehoord!
De feestarchitect Lochristi! Alles tot in de puntjes in orde en verschillende formules mogelijk
wauw, zoveel tips al, ik ga er meteen eens achteraan. Bedankt allemaal!Ma Kwizien is jammergenoeg niet meer vrij op onze datum :-(
Traiteur Leconte (Oudenaarde)
Koriander & Kaneel uit Meilegem (Gavere), zij doen wereldkeuken en kunnen zeker wel alles veggie doen denk ik.Succes !
we hebben uiteindelijk gekozen voor Inner Kitchen :-) bedankt voor de tips, allemaal!