Terug naar overzicht
In Houthalen-Oost heb je Bolero danscenter.Misschien daar eens kijken...
Wij hebben beide gedaan; we hebben groepslessen gehad maar werden daar echt niet beter van.. De dansleraar moest iederéén bijsturen, dus het merendeel van de tijd sta je daar maar te dansen zonder dat je de passen en bewegingen echt kent. Dus na 3 lessen hebben we daar de brui aan gegeven en zijn we overgeschakeld naar privélessen (bij Leila) en daar hebben we pas kunnen leren dansen. Leila heeft 2 dansscholen waaronder 1 in Neeroeteren en ze is echt een aanrader. Supervriendelijk en ze heeft 2 stijve harken als ons toch een mooie openingsdans kunnen aanleren.Nu juist nog hopen dat het de avond zelf vlotjes verloopt :-)!
Dansschool Libert in Hasselt!! Hebben er veeel ervaring mee! (zowel groep als privé, maar ik zou voor een openingsdans toch voornamelijk voor privé opteren, omdat ze dan met jullie een choreo uitwerken! en jullie kiezen dan zelf het nummer en de moeilijkheidsgraad!)
Ik heb zelf in de bolero gedanst dus die optie had ik al en is een leuke dansschool. Bij leila heb ik zumba gedaan en ja ze kan er wat van maaf vind neeroeteren een beetje ver zeker omdat wij beide laat werken. En libert in hasselt ken ik niet dus ga deze eens opzoeken,.Wat hebben de privelessen gekost als ik dat mag vragen en hoeveel lessen heb je nodig?