Terug naar overzicht
14 februari is zeker mooi maar héél erg begeerd hé... Wij overwogen het ook eventjes omdat mijn verloofde en ik elkaar op die dag hebben leren kennen (14/02/2009) maar wij kozen toch voor een zomers huwelijk... Ik hoop dat het je alsnog lukt hoor!
wij wilden eerst ook trouwen op Valentijn omdat het dan exact een jaar geleden zou zijn dat we verloofd waren en op die dag hebben we onze liefde voor elkaar verklaard, vier jaar geleden tegen dan. Maar we hebben uiteindelijk geopteerd voor een weekje later omdat we dan officieel een koppel werden ;)! Daarbij zijn mijn verloofde's grootouders op 14/02 getrouwd en we wilden dit niet elke keer horen ;)!! Als je nu in actie schiet, kan het naar mijn mening zeker en vast!! Als ik zie wat ik de laatste maand alleen al gedaan heb gekregen, geloof ik er volledig in!
wij gingen ook voor 14/02/2014 omdat mijn overleden grootvader die dag jarig is,niet vooral voor valentijn,maar het is zo een dure dag,de overheid proffiteert daarvan,de bloemen ksoten 3x zo duur dan anders alles kost zoveel meer geld omdat het valentijn is,dus kozen we een maand later te trouwen,we zijn op 14/02/2014 al 3 jaar een koppel en het is de verjaardag van zijn oudste zoon,dus trouwen op die dag lijkt mij ook dubbel,want een huwelijk en een verjaardag samen vieren klinkt zo raar.en een maandje later is het mss tegen dan al wat warmer,
24/02/2014 zijn we 3 jaar samen,had me vergist :p
Idd een leuke datum :-) De mijne is ook leuk 04/10/2014 hihi!
Wij trouwen niet voor de kerk, alleen burgerlijk huwelijk, dus we kunnen dat uur niet veranderen... Maar vinden het nu ook ni zo erg ze :-)