Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering zaal , niet op tijd ? :(

4-9-2013 9:52:32
Hoi Bruidjes en/of bruidegommetjes :)
De zaal ligt al vast en we zijn gisteren naar cosmo event geweest die waarschijnlijk de versiering en tafelschikking enz van onze zaal gaan doen.
Nu zijden ze dat ze toch wel even tijd nodig hadden en ze graag de dag ervoor al gaan beginnen. De ceremonie begint om 15 uur dus de zaal moet dan klaar zijn.
En we kunnen dit niet zelf ivm de wettelijke trouw + shoot.
Ik belde naar de zaal om de dag ervoor ook te huren en ze zijden , helaas dat zal niet gaan. Want als we op vrijdag nog een feest kunnen hebben maken we meer winst dan dat we enkel de huur hebben op die dag..
Maar wat moet het nu met de versiering ???
De mevrouw zei ja als we geen feest geplant hebben dan kan je gerust komen.
Maar moet ik nu nog 297 dagen in stress zitten of ze daar nu wel of geen feest gaan hebben die vrijdag ?
Wie heeft ook dit probleem, hoe lossen jullie dit op?
Gewoon toch maar afwachten of ...?

Ine
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 729

Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik4-9-2013 10:56:14

hier net hetzelfde als bij jou...
als er vrijdag geen feest is, mogen we dan ook al ganse dag gaan (zonder meerprijs) om alles in orde te brengen... hebben we pech.. moet dit nog in de vm gebeuren...
echt beu!! en zeker zoal je zegt, tot die donderdag in spanning blijven zitten of het al dan niet kan...
ik wil er nog niet aan denken

noortje
14-9-2013
 Meld misbruik4-9-2013 11:14:09

Dat probleem hebben wij ook.. Vrijdagavond is er in de zaal startdag van een jeugdbeweging
Dus mijn vriend moét zaterdagvoormiddag de zaal gaan klaarzetten, hij heeft gelukkig vrienden die hem komen helpen
Maar dat is heel stom inderdaad!

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik4-9-2013 11:52:10

Ja wij gaan in de voormiddag een shoot doen.

En ik had het graag zelf wat in handen.
Want we gaan dus eerst een shoot samen doen daarna om 13:30u trouwen en dan zijn we pas om 14:30 in de zaal en om 15uur begint de ceremonie.
Dus stel dat er iets niet staat of is zoals ik (en mijn toekomstige) het niet wil..
Dan hebben we dus geen tijd meer om iets te veranderen.
Ook hebben de mensen die het komen versieren amper de tijd om iets te verwezenlijken .. Ik snap niet dat ze zo moeilijk doen oke dit is dan minder winst.
Maar ze moeten die vrijdag ook gewoon niets doen he voor het geld dat ze dan krijgen. En het is "maar" een parochiezaal een VZW dus ZONDER winst oog merk ,toch ? Ongelofelijk !
Maar goed dat jij je kalm houdt Noortje ! :)

Katrien
10-10-2015
 Meld misbruik4-9-2013 11:54:11

Bij ons is het nog erger..als ze de zaterdagvoormidag bij ons nog een ceminarie ofzo kunnen nemen dan mogen wij pas onze zaal versieren vanaf 15u en de receptie begint om 17u he! Das toch derover! :s

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik4-9-2013 11:58:27

Wablief ! Katrien , mag dit eigenlijk zo maar?

Je hebt toch betaald voor de hele dag ??
Dit vind ik helemaal niet kunnen , valt er niets aan te doen?
Op 2 uur tijd kan je toch geen zaal versieren ? Dat is goed voor een verjaardagsfeestje en dan nog...
Dan zou ik opzoek gaan naar een andere zaal amai ...

Mart
19-10-2013
 Meld misbruik4-9-2013 12:05:14

Wij weten 2 weken op voorhand dat de zaal nog vrij is de dag ervoor. Met nog 6 weken te gaan is dat voorlopig nog het geval. Als het zo blijft mogen wij gratis de dag voordien de zaal gaan klaar zetten. wordt de zaal nog wel geboekt dan zetten zij zelf alles klaar en zal ons dat maximum 100 euro kosten. Tafels zijn in de prijs inbegrepen bij ons, voor tafellakens en hoezen voor over receptietafels moeten wij bijbetalen. Kaarsen en andere tafelversiering hebben wij zelf gekocht en zullen wij zelf met de suite eventueel op de tafels zetten.Wij komen een uur voor het feest begint aan.

kim
24-5-2014
 Meld misbruik4-9-2013 12:23:18

Hoeveel was de prijs bij Cosmo?

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik4-9-2013 13:07:37

Kim , er staan al verschillende prijzen op de site zelf..

Maar het hangt er vanaf wat je allemaal wil.
Hoeveel lichten, doeken, versiering ,...
Wij krijgen vrijdag normaal onze offerte.
Maar je kan echt heel sober blijven of juist heel ver hierin gaan dus ..

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik4-9-2013 16:26:40

Katrien, uw datum is, net als de mijne trouwens, nog ver af....waarom zoek je geen andere zaal??
Goed informeren voor je ergens iets betaald!
Succes nog!
Groetjes Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...