Terug naar overzicht
hier net hetzelfde als bij jou... als er vrijdag geen feest is, mogen we dan ook al ganse dag gaan (zonder meerprijs) om alles in orde te brengen... hebben we pech.. moet dit nog in de vm gebeuren... echt beu!! en zeker zoal je zegt, tot die donderdag in spanning blijven zitten of het al dan niet kan... ik wil er nog niet aan denken
Dat probleem hebben wij ook.. Vrijdagavond is er in de zaal startdag van een jeugdbewegingDus mijn vriend moét zaterdagvoormiddag de zaal gaan klaarzetten, hij heeft gelukkig vrienden die hem komen helpenMaar dat is heel stom inderdaad!
Ja wij gaan in de voormiddag een shoot doen. En ik had het graag zelf wat in handen.Want we gaan dus eerst een shoot samen doen daarna om 13:30u trouwen en dan zijn we pas om 14:30 in de zaal en om 15uur begint de ceremonie.Dus stel dat er iets niet staat of is zoals ik (en mijn toekomstige) het niet wil..Dan hebben we dus geen tijd meer om iets te veranderen.Ook hebben de mensen die het komen versieren amper de tijd om iets te verwezenlijken .. Ik snap niet dat ze zo moeilijk doen oke dit is dan minder winst.Maar ze moeten die vrijdag ook gewoon niets doen he voor het geld dat ze dan krijgen. En het is "maar" een parochiezaal een VZW dus ZONDER winst oog merk ,toch ? Ongelofelijk ! Maar goed dat jij je kalm houdt Noortje ! :)
Bij ons is het nog erger..als ze de zaterdagvoormidag bij ons nog een ceminarie ofzo kunnen nemen dan mogen wij pas onze zaal versieren vanaf 15u en de receptie begint om 17u he! Das toch derover! :s
Wablief ! Katrien , mag dit eigenlijk zo maar? Je hebt toch betaald voor de hele dag ??Dit vind ik helemaal niet kunnen , valt er niets aan te doen?Op 2 uur tijd kan je toch geen zaal versieren ? Dat is goed voor een verjaardagsfeestje en dan nog...Dan zou ik opzoek gaan naar een andere zaal amai ...
Wij weten 2 weken op voorhand dat de zaal nog vrij is de dag ervoor. Met nog 6 weken te gaan is dat voorlopig nog het geval. Als het zo blijft mogen wij gratis de dag voordien de zaal gaan klaar zetten. wordt de zaal nog wel geboekt dan zetten zij zelf alles klaar en zal ons dat maximum 100 euro kosten. Tafels zijn in de prijs inbegrepen bij ons, voor tafellakens en hoezen voor over receptietafels moeten wij bijbetalen. Kaarsen en andere tafelversiering hebben wij zelf gekocht en zullen wij zelf met de suite eventueel op de tafels zetten.Wij komen een uur voor het feest begint aan.
Hoeveel was de prijs bij Cosmo?
Kim , er staan al verschillende prijzen op de site zelf.. Maar het hangt er vanaf wat je allemaal wil.Hoeveel lichten, doeken, versiering ,...Wij krijgen vrijdag normaal onze offerte.Maar je kan echt heel sober blijven of juist heel ver hierin gaan dus ..
Katrien, uw datum is, net als de mijne trouwens, nog ver af....waarom zoek je geen andere zaal??Goed informeren voor je ergens iets betaald!Succes nog!Groetjes Cindy