Terug naar overzicht
Kim vanwaar ben je ergens ? Wij zijn aan het wachten op een offerte van Cosmo event.Hebben ze ook niet zo een bedrijf bij jullie in de buurt met springkastelen/tafels/stoelen/tafellinnen/versiering/...Misschien daar ook eens prijsvragen ?750 euro is inderdaad veel geld , dan kan je misschien zelfs bijna beter je linnen kopen :p
Ik ben van Limburg, Heusden.
Ik heb 2 vriendinnen die ook getrouwd zijn in een parochiezaal en zelf alles hebben versierd (met hulp natuurlijk). Zij spreken van tussen de 1000 en 2000 euro maar je kan er natuurlijk zo ver in gaan als je zelf wil. Bij één feest herkende je echt niet meer dat je in een parochiezaal zat: ze hadden zwarte doeken gehangen, lusters, enz... dus denk ik dat 750 nog meevalt om het niet zelf te moeten doen :-s maar vind het ook veel hoor daarom ben ik bang om een parochiezaal te huren omdat de aankleding dan veel gaat kosten.
Heb je foto's gezien van hoe de zaal er zou uitzien met zijn decoratie? Zijn hier kaarsen/bloemstukjes inbegrepen? stoelhoezen,...
Ik heb een offerte gehad van 7500 euro versiering in een parochiezaal, schande vind ik het :O