Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feest

12-12-2006 13:41:04
Wij trouwen 7-7-7. Vermits wij maar een beperkt budget hebben, hadden wij graag een kleine receptie gegevens en daarna met de naaste familie een dineetje. Wij hadden gedacht om dit in één of ander restaurantje in het Antwerpse te geven. Het probleem is echter dat bijna alle restaurantjes pas 's avonds open gaan. Wie kan mij helpen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Sylvia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 356

Jessie
26-5-2007
 Meld misbruik12-12-2006 15:41:50

Hey,
In Berchem in de 3- koningenstraat is er nog wel een gezellig restaurantje dat ook s'middags open is. Het noemt "de troubadour". Je kan hier à la carte eten, maar ook een menu samen stellen. Zij hebben zelfs een apart zaaltje voor wanneer je een feest geeft. Voor ongeveer 60 euro per persoon kan je hier super lekker eten. (ik geloof dat ze ook een formule met drank in hebben voor feesten)
Groetjes
Jessie

Jessie
26-5-2007
 Meld misbruik12-12-2006 15:42:06

Hey,
In Berchem in de 3- koningenstraat is er nog wel een gezellig restaurantje dat ook s'middags open is. Het noemt "de troubadour". Je kan hier à la carte eten, maar ook een menu samen stellen. Zij hebben zelfs een apart zaaltje voor wanneer je een feest geeft. Voor ongeveer 60 euro per persoon kan je hier super lekker eten. (ik geloof dat ze ook een formule met drank in hebben voor feesten)
Groetjes
Jessie

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik13-12-2006 16:52:07

Dag Sylvia,

Wij trouwen op dezelfde datum!

Veel restaurantjes hier in onze buurt doen speciaal open als je voor zo'n gelegenheid wil gaan eten. Misschien kan je dat gewoon gaan vragen??

Groetjes
Lies
070707

s
1-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 18:33:47

Hoi!

In het Leuvense zijn er vaak restaurantjes die voor groepen graag eventjes open doen als je maar een beperkt aantal gerechten kiest.
Zo ben ik met vrienden eens gaat eten. Groep van 20 man en we mochten maximum 4 verschillende gerechten nemen.

Misschien vind je een restaurantje op www.resto.be

Succes! Je zal best wel iets vinden.

Nieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...