Terug naar overzicht
Na onze openingsdans riep onze dj af dat wij als koppel het heel leuk zouden vinden dat iedereen ineens mee zou dansen. Ik was wat bang dat niemand ging reageren maar op 5 seconden stond heel onze dansvloer vol en dat voor de rest van de avond. Wij vonden dat een heel geslaagd concept.
Ik vind katrien haar idee ook zeer leuk, mijn ouders zijn ook geen echte dansers en anders komt het misschien zo geforceerd over..?
Wij doen het ook zo, na de openingsdans zetten we meteen een goed dansnummer op zodat we er direct kunnen invliegen!
Wij doen hetzelfde als Isabelle. Geen slow meer maar meteen een dansnummer!
Wij gaan ook niet vermenigvuldigen, wij doen een korte openingsdans en dan direct een goeie dansplaat. Het vermenigvuldigen wordt meer en meer weggelaten. Als ik kijk naar de trouwfeesten waar ik de laatste jaren naartoe ben gegaan wordt het meer niet dan wel gedaan. Heb ook al eens een trouw gehad dat ook de dj heel de zaal op de dansvloer vroeg voor een slow en dat lukte toen ook. Was echt heel leuk toen. Maar ik twijfel of mijn familie daar al aan zou mee doen.
't is allemaal al gezegd... :D ook wij doen een openingsdans, waarbij de DJ in het midden van het nummer (omdat we een 'tegelplakker' doen) aan de mensen zal vragen om mee te komen dansen (iets als 'iedereen die het bruidspaar graag ziet' of 'iedereen die elkaar even graag ziet als het bruidspaar' of zo). Dat wordt dan gevolgd door 'een schijfke' ... Mijn papa is 10 jaar geleden overleden, maar zelfs dan nog was dit moment voor mij anders VEEL te confronterend! dus doen we het zo :-)
OK, oeffff....De schoonouders zijn nogal ouderwets op dat gebied, maar ze zullen hun er gewoon bij moeten neerleggen !!
Een paar goede dansnummers direct achter de openingsdans hadden wij ook.... en direct de vlam in de pan..... je kan achteraf nog makkelijk een slow dansen met wie je zelf wenst....succes
OOk mijn schoonouders wilden graag een vermenigvuldigingsdans, zodat ze eens in de picture staan...Maar ook hier: dat doen we niet (mijn vader is ook overleden).
Wij doen het wel vind het leuk om de mensen die ik graag heb op die manier toch even dicht bij me te hebben want het zo al een drukke dag en het is toch een manier om hen te bedanken,als iemand van je ouders gestorven is snap ik wel dat je het op een andere manier doet
Wij doen het niet! We vinden het niet nodig! liever iedereen op de dansvloer!