Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloemen van de markt?

4-9-2013 19:29:31
Zijn er bruidjes onder jullie die hun bloemen voor in de feestzaal van de markt halen? Wij zouden onze vaasjes voor op de tafel zelf vullen om de kosten te sparen. Het bruidsboeket komt uiteraard wel van de bloemist.

Greet
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 639

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik4-9-2013 19:44:14

wel ik was mij ook aan het afvragen hoe ik het zou doen, ik heb allerlei kleuren van vlinders voor tafelindeling en ik ging zo een vlinder op een bloem ofzo zetten maar wist niet zo goed waar ik de bloemen ging halen, dit is misschien wel een goed idee.

margot
7-9-2013
 Meld misbruik4-9-2013 21:00:43

hey ,
wij gaan onze bloemen ook van markt halen ( vroege markt in brussel ..) komt vele goedkoper uit aangezien ik geen moeilijke bloemstukken wil.. :)

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik4-9-2013 22:11:35

AnneKatrien, in onze feestzaal zorgen ze zelf steeds voor verse bloemen. dus daar ga ik mij geen zorgen in maken. dat zit in de prijs.

ik weet wel als ik bloemen haal, dat ze goed zijn van op de markt en nog betaalbaar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...