Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen station Antwerpen

4-9-2013 20:13:35
Hallo Wij zijn gaan kijken voor trouwringen in het station van Antwerpen bij de juweliers. Heeft iemand daar ervaring mee want het leek mij maar raar. De persoon in de winkel toonde ons ringen van €700 elk maar zei dat ze samen €500 kosten... Ik weet niet of ik dit wel kan betrouwen en of het echt goud is. Bedankt!

Marieke
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 945

margot
7-9-2013
 Meld misbruik4-9-2013 20:53:36

sowiezo moest je het kopen , certificaat vragen & factuur!!! :-)

maar ik zou niet direct de eerrste winkels bij het station pakken ,die vrgn vele duurder .. je moet beetje diepier in die straten gaan..
wij hebben 550 eur betaald vr onze 2 ringen( grote korting gekregen ) maar ja pas maar op daar:)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik4-9-2013 21:16:43

wij wonen in kortrijk en gaan onze ringen kopen via auro design bij NYS.
is nogal een bekende juwelierszaak.
onze ringen zullen 614 euro kosten voor beiden bicolor geelgoud en zilver.
maar met de koesr van het goud,kunnen de prijzen stijgen en dalen,elke dag.
dus als we ze kopen kan de prijs minder of meer zijn,of blijft het hetzelfde,ik heb daar juwelen gekocht voor mijn ex en ben best tevreden ginder,heb mijn dochters naar en geboortedatum laten graveren in mijn zwangerschapsbelletje,moet het nog laten doen van mijn zoon ;)
we hadden al paar juwelierswinkels bezocht en bleven toch met NYS in onze gedachten.
nuja of er in antwerpen ook een NYS is dat weet ik niet,maar ga eens zien via auro design je heb er tal van mooie ringen en mooie prijzen :)
liefs sandrine xxx

alki
13-9-2013
 Meld misbruik4-9-2013 21:33:31

wij zijn in de cammestraat geweest en daar kan je alles naar wens laten ontwerpen.
wat stationsbuurt antwerpen betreft, normaal zijn zij die valse juwelen verkochten er allemaal tussenuit, ze hebben daar zware kuis gehouden.

ES
21-9-2013
 Meld misbruik4-9-2013 21:51:38

Ik zou persoonlijk ook de winkels meteen aan het station mijden. Wij zijn iets verder de diamantwijk ingetrokken, nl. bij Ray-Jo in de Rijfstraat. En we zijn tevreden van de service daar.

Liesbeth

Meld misbruik5-9-2013 7:03:45

Hallo Marieke, Best een 'gewone' winkel kiezen. Destijds m'n echtgenoot daar een verlovingsring gaan halen... Wel zogezegd met certificaat maar dan begint....veel geld betaald, steentjes slecht gezet en dus dadelijk 1tje los en van minderwaardige kwaliteit en dt zag je pas onder de loupe, bijkomend zogenaamd wit goud mt stempel en was t nt. Gevolg terug geweest zelfde in echt wit goud mt goede steentjes hadden ze zogenaamd nt en dus andere moeten kiezen want geld kregen we nt meer terug mt eveneens minderwaardige steentjes en slechte zetting. Conclusie, gewoon een slechte koop en nooit meer iets bij de joden gekocht (en neen ben helemaal nt rascistisch), bij de gewone juwelier om de hoek. Als ik je dan wel een juwelier mag aanraden, http://roosdekrom.be/ . Mijn beste vriendin is zaterdag getrouwd en had ginds haar ringen en juweeltjes laten maken. Supermooi en... Ze werkt met fairtrade goud. Grtjs. Liesbeth.

Tanja
13-9-2014
 Meld misbruik5-9-2013 14:02:11

een vriend van mij heeft daar de verlovingsring gekocht voor zijn vriendin.
Hij betaalde €700 voor de ring en liet hem nadien op 2 verschillende plaatsen schatten en de prijs werd op beide plaatsen bevestigd. Wel inderdaad met certificaat gekocht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...