Terug naar overzicht
Waarom ga je niet gewoon naar de kapster waar je altijd gaat?
Mijn beste vriendin werkt in bijberoep en verzorgt ook bruidsmake-up. Op onze huwelijksdag heeft ze ook mijn make-up gedaan. Van waar ben je ergens? Wij zijn van Tienen
Ik heb ook geen opsteekkapsel (te kort) en aangezien ik tevreden ben van mijn gewone kapper ga ik ook met de trouw naar daar. Mijn mama en zus zullen meegaan en ook bij die kapper hun haar laten doen. Misschien ook wel handig met de kindjes aangezien zij de kapper dan ook al kennen? Visagistes die aan huis willen komen moet je normaal toch kunnen vinden?
ik heb halflang haar,mijn haren zullen tegen maart ietje over mijn schouders hangen,niet echt lang dus,een beetje maar,ik vraag me ook af of een opsteekkapsel mogelijk is,ik ga gewoonweg naar mijn trouwe kapper waar ik altijd ga,ze werken er heel vroeg dus waarom niet,en met da je kinderen niet stilzitten bij u,waarom niet bij de kapper gaan waar je gewoonlijk ga voor hen?
Hoi,ik heb ook tamelijk kort haar (lang vooraan en kort achteraan) en heb gewoon een kapper gezocht waarvan ik tevreden ben over de dagdagelijkse snit die ik heb.Als je tevreden bent van jouw coupe hoef je daar niets aan te veranderen vind ik. De dag zelf nog eens mooi laten brushen en voila! Zo kunnen andere accenten zoals trouwboeket of trouwkleed veel aandacht krijgen.
Mijn schoonzus had ook kort haar op haar trouw, heeft een proefkapsel laten doen waar haar korte haren opgestoken werden maar dat was echt niet zij. Ze is gwn op haar trouwdag naar de kapper geweest, mooi uitgebrushed en gesminkt en zag er stralend uit!
bedankt voor al jullie reactie's.Ik ga eens met men kapster spreken en zien of ze me kan helpen.