TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
krista
9-8-2013
|
5-9-2013 14:32:42
Hoi Hanne, Limburg is wel groot he ;-). Wij zijn van Zonhoven en hebben ons feest ik Zolder (centrum) gegeven. In zaal de ware vrienden. Ik vond het een super zaal met heel vriendelijke mensen, een hele grote uitgebreide keuken (we hebben alleen het afwasmachine gebruikt en het servies en bestek) (servies en bestek was gratis, afwasmachine was dacht ik 15 euro). Het is een vzw dus de prijzen van zaal met opkuis en drank zijn vrij laag; wat wij wel interessant vonden. Wij hebben dan een receptie gedaan en uitgebreide bbq en als dessert een lekkere ijsbruidstaart. En we hadden een super goede dj (wel niet van de goedkoopste) Ik denk wel dat wij een geslaagd feest hebben gehad en toch budgetvriendelijk. Voor mijn trouwkleed ben ik naar Youniek in Turnhout geweest. Iedereen was het er mee eens dat het een heel mooi kleed was, maar voor mij was het een superkleed maar ook betaalbaar.... Succes met jullie voorbereidingen.
|
|
Siska
16-8-2013
|
5-9-2013 15:24:20
Hey Hanne! Wij wilden ook een feest geven waar ons budget niet te hard onder leed. Wij hebben dus een zaal gezocht waar geen catering bij was. Een traiteur gezocht, drank afgenomen in de zaal, zelf de dag voordien hapjes voor de receptie klaargemaakt, ... geen te fancy dingen! Wij werkten onder het credo 'Simpel, maar goed!' Supersjiek is niet altijd beter, of dat vinden wij toch... Op die manier konden wij een heel budgetvriendelijk maar toch zeer geslaagd feest geven! Mocht je in "detail" willen weten hoeveel wij gespendeerd hebben, kan ik je dat wel even mailen! Wij zijn natuurlijk wel van West-Vlaanderen, maar dit moet zeker ook in Limburg mogelijk zijn! Veel succes nog met de voorbereidingen. Liefs!
|
|
jolien
5-10-2013
|
5-9-2013 17:34:43
Hey!
Ook wij gaan voor een budgetvriendelijk feest! Wij hebben 110 personen op de receptie en 60 personen op het avondfeest. De zaal is zonder traiteur en drank, daar kijken wij zelf voor. Komt neer op zo'n 25 euro per persoon receptie (8 hapjes en cava, witte wijn, bier en fruitsap a volonte) en zo'n 35 euro per persoon avondfeest (BBQ en alle drank in). Het is zeker te doen budgetvriendelijk! Goed uitkijken en veel opzoeken is de boodschap! Ik kan je wel adressen geven, maar zijn van west-vlaanderen niet echt bij de deur. Onze fotograaf is van Mechelen, zeer goed (zagen haar al aan het werk) en ivg met andere fotografen ook heel erg budgetvriendelijk. In pb wil ik altijd meer info geven.
Groetjes
|
|
Sofie
2-8-2014
|
5-9-2013 19:19:09
Je kan ook een zaal nemen met catering, wij doen receptie met hapjes , een bbq en dessertbuffet + dranken en wij komen niet aan 80 € pp. Het hangt er allemaal vanaf wat je wilt natuurlijk.... Wil je een parochiezaal of liever niet? Wij gaan voor de baenwinning in diepenbeek.
|
|
Hanne
19-12-2014
|
6-9-2013 1:01:11
Heel leuke reacties! Leuk om te lezen! In de Baenwinning zijn we ook al gaan kijken. Hebben al zeker 12 zalen gedaan! Maar ik heb toch al leuke ideeën gehoord! Heel erg bedankt. Ik denk ook dat een zaal zonder catering het goedkoopst zal uitkomen.
|
|
kris
14-12-2013
|
6-9-2013 8:47:53
Anders moet je eens gaan kijken in de zaal de horne in vechmaal dat is aan de kanten van heers wij hebben daar dit jaar ons feest en eten met een kleine groep familie (+- 30 pers) en daarna komt de rest van de kennissen en vrienden naar het dansfeest (+- 120 pers) en voor het eten hebben we winter bbq genomen aangezien we in december trouwen als je de prijzen wil weten van de zaal kan ik u die wel eens doormailen als je een maail stuurt naar krisjill8289@gmail.com
|
|
Lesley
20-12-2019
|
12-9-2013 21:50:33
siska,
zou je die gedetailleerde lijst aan mij willen doorsturen?
wij trouwen op 5/07/14 en hebben een heel beperkt budget.
mijn mailadres is lebonlesley@gmail.com
dank je wel,
lesley
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|