TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marijke
1-9-2007
|
12-12-2006 17:53:26
Ik heb iets doorgestuurd van die puzzel maar dat was bij HEMA. Je kunt het gewoon via hun site doen en binnen enkele dagen kan je je bestelling afhalen. Veel plezier ermee!
|
|
Veerle
|
12-12-2006 19:38:11
Dag helga, je moet eens kijken op www.hema.nl Daar moet je eerst inloggen en dan een sotfwareprogramma downloaden en dan kan je aan de slag... Op de website heb je veel voorbeelden van allerhande dingen die je kan doen met foto's: op een puzzel laten zetten, op een muismat, schort, tas, ballon,... Je kan een foto kiezen en zelf een tekstje erbij typen als je dat wenst. Qua prijs valt het ook allemaal heel erg mee, vind ik. Ik heb al kalenders en agenda's laten maken als kerstcadeautjes vorig jaar. En het resultaat was echt wel mooi. Je moet enkel zien dat je foto van een bepaalde minimumkwaliteit is (bepaalde resolutie?), anders lukt het niet. Maar dat geeft het programma zelf aan hoor, geen zorgen! Zelfs bij mij is het gelukt ;-)
Veel succes!
groetjes,
Veerle 25/08/07
|
|
Helga
11-8-2007
|
12-12-2006 20:36:40
Al bedankt voor jullie reacties. Ik had Hema blijkbaar met Ava verwisseld. Nu ben ik op de site gaan kijken, maar ik vind niet direct terug waar je dat programma moet downloaden of waar die producten staan waar je dat kan laten op drukken...
Groetjes, Helga
|
|
Veerle
|
12-12-2006 21:18:03
Dag Helga,
(wacht, ik ga even piepen op hema.nl wat je juist moet doen)...
eerst moet je rechtsboven op "registreren" klikken en je registreren via gebruiksersnaam en een paswoord. Dan kan je "inloggen" met die 2 namen. En dan pas na het registreren, ga je naar "uw fotoservice" (onder het tabblad "home")en dan kan je links "fotocadeaus" kiezen. daar heb je keuze uit de verschillende cadeaus waar een foto op kan. Maar je moet dan wel nog de software (gratis) downloaden op je PC.
Groetjes,
Veerle 25/08/07
|
|
Helga
11-8-2007
|
12-12-2006 22:21:27
Ja, het is gelukt nu!! Hartelijk dank!
Groetjes, Helga
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|