Terug naar overzicht
Naar mij mag je ook altijd een mail sturen! Ons themakleur is lavendel/lila en gaan vior vintage/retro en wij zoeken ook nog decoratie. Melissa_stuer@live.be
Hallo,Ik moet mijn decoratie nog aanschaffen. Kopen jullie ook vaasjes op? Ik ga een heleboel vaasjes kopen om op de tafels te zetten met bloemetjes in, maar ben er nadien niets meer mee.Kopen jullie dat ook over?Ik zal tegen dan een foto doorsturen zodat je kan kijken of het iets is om over te kopenGroetjesLeentje
Vaasjes heb ik zelf al van het werk (lege flesjes van paracetamol intraveneus).
@leentje. Stuur gerust een foto door van de gewenste vaasjes. Mvg, Cynthia De Clercq
@melissa, wat zoek je nog specifiek?
Dag Cynthia,Hoe lang blijft dit aanbod nog geldig? Wij trouwen volgend jaar in mei, en wij hebben een 30-tal vaasjes (moet er wel bij vermelden dat deze van de ikea zijn). een 60 tal theelichtjes (ook ikea). en 45 keramische groene appels (j-line). Deze zouden wij allemaal van de hand willen doen.
Zou graag nog strikken hebben (tule) voor aan de stoelen, ballonnen, vogelkooi voor kaarten, tule voor auto,... wil ook zelf pomanders maken en een bloemblaadjesloper.
@Greet, Stuur gerust foto door van de materialen. Wij bekijken dan of we dit willen overkopen.
@Melissa, kijk eens op InstyleStyling.com voor de tule, strikken in verschillende kleuren en in verhuur. Ze sturen het op per post. Vogelkooi en dergelijke kan je makkelijk op de Nederlandse webshops vinden. Zijn erg betrouwbaar.