Terug naar overzicht
Er zijn dus nog mensen die zo 'zot' zijn om te bouwen én te trouwen ineens ;-).Wij beginnen ook te bouwen begin volgend jaar, wil ook zo veel mogelijk van de trouw geregeld hebben voor de grote werken starten...Je mag je misboekje zeker doorsturen (fie46 at hotmail dot com).
Hey, Ja ik wil dit gerust wel eens nalezen voor jou.Amaai zeg nogal een toeval, ik ben ook leerkracht en wacht ook nog op een job. En dan is de huwelijksvoorbereiding écht wel ideaal hé in de wachttijd! ;-) Groetjes en hopelijk snel een job gevonden! Van waar ben jij ? Ik van West-Vlaanderen, in de buurt van Torhout.
Oh ja, mijn e-mail zou handig zijn: elien_braekevelt@hotmail.com
Elien ik ben van Lommel maar het probleem situeert overal ;-)Idd goed zot zijn wij he Sofie alles te gelijk. Ma is ook wel leuk. Alleen zie ik tegen dat bouwen harder op dan het trouwen :p Dat is omdat ik het bouwen alleen ma leuk vind als het af is :p
mailtje verzonden
Ben ook leerkracht (werkend) maar weet nog goed hoe het wachten voelde! Je mag je boekje altijd sturen als je wil. (anneleenq AT gmail.com)
Dag Kathleen, je mag het ook gerust eens sturen naar wendy.meulenyzer@hotmail.com.
Hey Kathleen, wij gaan ook trouwen en bouwen tegelijkertijd en ik ben ook leerkracht (weliswaar wel met een tijdelijke job momenteel), dus ik weet hoe je je voelt. Je mag je boekje ook altijd naar mij doorsturen: Brenda_lyen@hotmail.com
Wil het ook wel eens nalezen voor ideeën op te doen. ons_carolientje@hotmail.com. Dank u. Liefs Caroline
Hey Kathleen,Als je er nog nodig hebt om te na te lezen; stuur maar door: jolientjek@hotmail.com Groetjes
Hey Kathleen,Wij gaan ook bouwen en trouwen tegelijk.Ik en mijn verloofde zijn allebei leerkracht. Gelukkig heb ik een voltijdse baan. Maar mijn verloofde is ook maar tijdelijk tot eind september aan het werk. Dus we kennen het gevoel hier ook zeker en vast voor het wachten op werk.Je mag je boekje gerust eens doorsturen. Ik wil het graag nalezen.nelekennr37@hotmail.comNele
hey,naar mij mag je het ook doorsturen.britt
Hoi KathleenAmaai, jij bent er idd vroeg bij!:)Ik ben er sinds kort ook aan begonnen (onze trouw is half juni)...:)Als je het ziet zitten, mag je het gerust ook naar mij eens doormailen.Ik laat je zeker & vast iets weten dan!GroetjesTine (tine-po@hotmail.com)
Hihi, hier ook een leerkracht (echter wel aan de slag) die én aan het verbouwen is én ook trouwplannen heeft voor binnen minder dan 10 maand. Stress komt soms eens op dan :-)Je mag het boekje gerust ook doorsturen: amerlinck.vandeputte@gmail.com
Ben ik heel egoistisch als ik vraag om het me toe te sturen om zelf inspiratie op te doen? Ik moet nog beginnen en ik heb geeeeeeen idee waar ik beginnen moet. Je zou me er erg mee helpen. Dank je wel alvast! jaimierood@hotmail.com
graag!stephanie.van.den.wyngaert@telenet.be
Wil je het mij doorsturen voor mijn inspiratie? Zal het je dan ook laten weten; Alvast bedankt! valeriedesmet2@gmail.com
Heej daar lotgenoten, dit mag ook altijd doorgestuurd worden naar sarah.zw@hotmail.com aub. :)Alvast bedankt!
Hey allemaal,Je mag het zeker ook naar mij doorsturen: Ann.vde@live.be! Ben er zelf nu volop mee bezig...Bedankt en groejes!