TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
19-10-2013
|
6-9-2013 12:13:05
Dag Sofie,
Karen Millen heeft altijd een heel uitgebreide collectie aan kleedjes, vooral 'cocktail', altijd met bijhorende accesoires (vestjes, schoenen, handtas). Ik weet niet of het zoiets is wat je zoekt, maar daar heb je volgens mij alleszins wel heel veel keuze! Ze heeft sowieso een winkel op de Meir in Antwerpen, en ik denk dat een stuk van haar collectie ook verkocht wordt in de Inno... Ik denk qua prijs dat ze voor een kleedje rond de 250 euro zit.
|
|
Annekatrien
14-6-2014
|
6-9-2013 12:13:29
Ik denk dat de meeste bruidswinkels ook korte trouwjurken hebben.
|
|
joyce
26-10-2013
|
6-9-2013 13:11:36
online ? bv www.emmajurk.be (mijn jurk komt daar van super tevreden heb wit en zwart en heb MAAR 290€ betaald jurk,bolero en diadeem) en het is perfect op maat gemaakt en ziet er ook zo uit als op site ! verder zou ik bv een naar roermond outlet,maasmechellen village gaan hebben ze ook suite/ cocktail kleding en beterkoop dan gewoon in de winkel. Alvast succes ermee
|
|
sandra
13-9-2013
|
6-9-2013 13:25:56
Ik heb zelf een jurkje gevonden bij P&C (winkels in Wjinegem en Antwerpen), een heel uitgebreide feest en cocktailjurken. Zowel witte als gekleurde...
|
|
Els
30-6-2012
|
6-9-2013 14:04:52
hey sofie,
eva bos heeft prachtige jurken, vintage-stijl. ze ontwerpt ook zelf, werkt met prachtige stoffen (vlaanderenstraat) anne-sophie outlet shopping heeft ook een grote keuze aan heel betaalbare feestjurkjes (st-martens-latem) voor de burgelijke trouw liet ik een kleedje maken bij Lovely Mariquita in Gentbrugge , en mijn dochtertje had ook een kleedje door haar gemaakt (je kan stijl, stof, kleur etc kiezen), heel lieve mevrouw en voor maatgemaakt en uniek kleedje zéér goed te doen van prijs.
succes
|
|
Selina
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|