Terug naar overzicht
hey,wij trouwen op dezelfde datum, van waar zijn jullie?Ik vind het een toplocatie, prachtig vanbinnen en vanbuiten ook super om er een buitenceremonie te geven, ik heb hen ook gebeld om eens langs te gaan maar het klikte niet aan de telefoon , ik vond de meneer niet vriendelijk, misschien had hij een slechte dag ofzo, maar toch, we zijn zelfs niet meer gaan kijken.Maar mijn broer is er naar een trouwfeest geweest en hij vond het wel geslaagd.lieve groetjes,Anja
Hey,wij wilden daar ook gaan maar kregen ook een onvriendelijke reactie van een vrouw.Ze ging de prijslijst doormailen, maar kijk, 8 maand later wacht ik er nog op :)inderdaad mooie locatie, zijn er vorig jaar geweest naar lente feest, en was echt supergoed.Iemand die ik ken ging onlangs naar brunch, en dit viel dan weer dik tegen.Maar naar schijnt is de bazin weg en is het er niet op vooruitgegaan...meer kan ik er je niet over zeggen. kan ook net toeval zijn geweest dat het allemaal wat misliep...Vanwaar ben je? Anders in zottegem Hof van Nassau, of in Aalst kasteel de Rozerie...groetjes en succes