Terug naar overzicht
Bij ons zou de viering (ook huis van de mens) rond vier beginnen en een halfuurtje later gedaan zijn. We nodigen iedereen uit die ook op het avondfeest aanwezig zal zijn, na de viering houden wij een receptie met aperitief (in de vorm van walking dinner een voorgerecht) en dan aan tafel voor het hoofgerecht (ondertussen is het al acht uur ofzo)
Ik denk dat ik het al gevonden heb. Nu nog eens laten nalezen door de vriend. Ik ben daarstraks begonnen met het ontwerpen van mijn uitnodigingen in ms word en ben nu al klaar. En ik vind ze super mooi. Ik hoop de vriend ook. :D
Beste Lien, Wij hadden ook onmiddellijk na de viering een receptie. We kozen ervoor om dit niet te communiceren en gewoon iedereen die naar de viering kwam te traketeren op een glaasje. Op die manier kwamen ook enkel de mensen die echt naar de viering wilden komen. We hadden dan ook geen echte andere receptie voor 'genodigden' naast dit en de receptie net voor het avondfeest.Veel succes!
Wij houden onze plechtigheid (ook Huis van de mens) in de namiddag, daarna diner met de familie en beste vrienden, daarna receptie met hapjes en daarna avondfeest . De mensen die naar het avondfeest komen komen ook naar de receptie.succes !