Terug naar overzicht
gewoon je hartje volgen je moeder meenemen en als zij al een traantje wegpinkt en jij ook dan is dit de ware jurk.ale volgens mij toch :) verder nog veel succes met de zoektocht xx
Kan je altijd een jurk kiezen uit een vorige collectie ook? Wij zijn pas verloofd maar ik heb een jurk gezien uit de collectie van 2013 dus ik dacht dat dit niet meer mogelijk was dan, dus dat je enkel uit de huidige collectie kon kiezen... Ik stem ook mee in met Sandrine vooral je hartje volgen en als dit jouw droomjurk is ervoor gaan... Groetjes x
Ik weet niet hoe het zit met jurken, ik heb bij het zoeken naar 'bruidsjurken' in google eentje gevonden, geen idee van welk merk of welk jaar... Ik overweeg sterk om gewon iets gelijkaardigs te gaan passen (om te zien of het mij staat en hem te laten namaken... )
ik ben al eventjes gaan neuzen in een winkel maar nog niets gepast. de dame in de winkel zei dat alles kon. ik mag alles uitprinten wat ik graag zie en ze kunnen dit ook laten namaken. Aan keke, ik ben er zeker van dat je nog steeds tevreden zal zijn over je keuze. En in uiterste nood denk ik wel dat er aan jouw kleed ook nog aanpassingen kunnen gebeuren!Kim
Je kan wel wat voorbeelden geven van wat je graag ziet maar sta ook open voor de suggesties van de verkoopsters. Ik ben ook een LR fan en toch ga ik trouwen in een white one! De LR stond me wel maar het was niet wauw! Toen ik de white one aan had was het er boenk op :-) Een "troost" voor mij, ik heb wel een LR aangehad op het huwelijk van mijn beste vriendin, kwam dan uiteraard wel uit de suite collectie :-) Groetjes!