Nu Online
Momenteel zijn er 494 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di oro

6-9-2013 20:00:16
Beste,

Heeft er iemand ervaringen met Fede di oro?
En iemand toevallig een folder?

kelly
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 794

Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik6-9-2013 20:34:44

Wij hebben onze ringen besteld bij Fede Di Oro, en ondertussen ook gekregen. We zijn heel tevreden van de goede service.
We hebben ze in april gekozen, en enkele weken geleden zijn we ze gaan ophalen. Mijn ring bleek uiteindelijk toch niet goed mijn maat, ze hebben hem de week nadien onmiddellijk aangepast. En omdat we niet uit de buurt van Izegem kwamen, hebben ze m'n ring gewoon nagestuurd. Dat gebeurde aangetekend...
Wij zijn supertevreden en kunnen hen iedereen aanraden.

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik6-9-2013 21:14:19

ik wil ook een folder als iemand die zou hebben

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik7-9-2013 8:50:17

Wij hebben de onze er ook besteld en zijn er super tevreden van! Losse, vriendelijke mensen, ze hebben ongelofelijk veel opties en die zijn nog een keer uitgebreider want je kan bvb zeggen van, die vind ik mooi maar dit zou ik anders willen ofzo. Zo heb ik mijn ring gekozen maar gegaan voor 8 diamantjes ipv 12 omdat ze anders aan de zijkanten van mijn vinger kwaaen. Fede ri oro is eigenlijk een bepaald merk dat ze hanteren maar ze hebben ook andere merken. En ook geen aankoopverplichting als je een afspraak maakt.

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik7-9-2013 13:57:31

Op de site lijkt het me ook geweldig en de prijs is ongelofelijk laag ten opzichten van andere juweliers. Jammer dat het alleen in Izegem is ..

Maar zou ze toch graag een bezoekje brengen ..

Christ

Meld misbruik7-9-2013 21:24:20

het loont zeker de moeite!
onze trouwringen hebben we daar ook gekocht... als fotograaf kom ik ook heeeeeeeeeel vaak bruidsparen tegen met ringen van deze zaak...

de keuze is enorm, ze passen ook ringen aan naar uw smaak

qua prijs zijn ze heel sterk!

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik9-9-2013 11:59:12

Onze ringen komen ook van bij Fede di Oro. Op de huwelijksbeurs hadden we halt gehouden bij een aantal andere juweliers maar die prijzen lagen toch een pak hoger!

Tijdens de afspraak werd er, ondanks dat het heel druk was (nog 3 andere paren), echt tijd voor ons gemaakt. Er was heel veel keuze en ze laten je echt op je gemak kiezen en passen. Ik heb het eindresultaat nog niet gezien, ongeveer 1 maand op voorhand zouden ze klaar zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...