TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
17-12-2005
|
13-12-2006 9:49:09
Hey,
Mijn kleedje kostte 3000 EUR, Inclusief stola an schoenen. Die had ik bij PY laten inkleuren in hetzelfde kleur als mijn kleed. Service zeer goed, kleed was perfect. Ze zijn daar wel niet altijd even vriendelijk, maar ja.
Groetjes,
Joke 17/12/2006 (zondag dus 1 jaar geleden)
|
|
Loth
14-7-2007
|
13-12-2006 14:17:39
Hallo!
Ik heb enkele jurken van hun eigen creaties gepast en ze waren heel mooi! De ene jurk kostte rond de 1400 euro, de andere was een duurdere (omdat er veel meer stof aan zat, zo'n echte prinsessenjurk) en kostte 2100 euro. Ze hebben daar in ieder geval veel keuze!
Veel plezier met het passen en kiezen!
Loth
|
|
Els
22-9-2007
|
13-12-2006 16:08:15
De eigen creaties van PY zijn de duurste in hun hele winkel. De meeste jurken starten op € 2000 en daar komen de accessoires nog bij. Bovendien zijn ze niet vriendelijk en zetten ze je snel onder druk om te kopen. Je kan beter een paar foto's van jurken die je mooi vindt (bv uit de collectie van PY) meenemen naar een andere winkel en zeggen dat je iets dergelijk zoekt. Ik heb het zo gedaan bij Moderna in Schepdaal en súper onthaald. Uiteindelijk heb ik ook een totaal andere stijl van jurk gekocht, die me veel beter bleek te staan, en toch ook € 1000 goedkoper was. Els 22/09/2007
|
|
Lies
7-7-2007
|
13-12-2006 16:48:06
Dag Sofie,
Ik heb twee weken geleden mijn bruidsjurk gevonden bij Pierre-Yves in Aalst. Het is eentje van zijn eigen creaties, en het is absoluut mijn DROOMJURK!!
Ik was op voorhand enorm zenuwachtig om te gaan passen. Ik had al eens minder goede kritieken gehoord als zijn ze daar hautain en opdringerig. We zouden alleen daar gaan passen omdat de winkel dicht in de buurt ligt. Maar die stress was absoluut niet nodig!
Niets dan lof van mijn kant! Ik ben heel vriendelijk ontvangen en zeer goed geholpen geweest. De dame die ons hielp, was heel rustig en stond open voor alle vragen en commentaren. Ze was altijd heel eerlijk (als iets niet bij je past) maar dan op een heel vriendelijke manier. Ze kon er altijd een positieve draai aan geven (klinkt vreemd, denk ik, maar het was echt zo :-D)
Ik mocht alle jurken passen die ik wou. Mijn mam en ik mochten rustig in alle kasten kijken, ook in de ruimtes achterin waar de collectie van vorig seizoen hangt en we mochten alles uithalen.
Oorsprakelijk wou ik gaan voor een Linea of een Ian Stuart. Maar de jurken van hun eigen collectie zijn veel fijner. Je merkt het onmiddellijk als je de jurken naast elkaar ziet en al helemaal als je ze past (waarmee ik dan weer niet bedoel dat de andere jurken niet mooi zijn!!) De stoffen zijn mooier en soepeler (kunststof tegenover natuurzijde ...) Uiteraard ligt daar het prijsverschil. Maar ik kan je wel zeggen dat het niet klopt dat de prijzen beginnen bij €2000!!! Het is alleen afhankelijk van de hoeveelheid en de soort stof waaruit je kleed gemaakt is. En dat bepaal je zelf ...
Ik was al helemaal van mijn melk toen de dame ook nog de ontwerper opbelde en hij persoonlijk advies kwam geven. Van service gesproken, niet? :-)Ik voelde me een echte prinses ...
Ikke dus heel blij en met een groot hart terug naar huis getrokken. Ik begin te glunderen als ik er maar aan denk. En nu tel ik de weken af: op 7 februari mag ik gaan passen!
Moest ik herbeginnen -maar dat doe ik niet ;-)- dan zou ik onmiddellijk weer naar daar gaan.
Hopelijk vind je daar ook de jurk van je dromen, Sofie! Laat je iets weten, ik ben heel benieuwd ...
Groetjes Lies 070707
PS: iets waar je moet op letten: als je een jurk koopt, met je een voorschot geven (€500), maar ze hebben daar geen bancontact. Iets verderop is wel een automaat. We hebben er een wandelingetje van gemaakt, zodat we even konden bekomen, was heel gezellig ...
|
|
Sofie
27-10-2007
|
13-12-2006 19:15:51
Helaba,
Allemaal bedankt voor jullie reacties!! Ik ga toch maar eens gaan zien, he! Mocht het echt te duur zijn, kan ik nog altijd nee zeggen, maar als het écht mijn gedacht is dan wordt dat waarschijnlijk wel moeilijk!!! Lies, welke jurk heb jij gekozen??
Groetjes,
Sofie
|
|
Lies
7-7-2007
|
14-12-2006 13:35:59
Heyy
Ik koos een rok met een A-lijn (uitlopend naar onder) met een sleepje en een strapless top. Beide stuks zijn in natuurzijde, en afgewerkt met Franse kant.
Het leuke aan een eigen ontwerp is dat je alles kan laten aanpassen zoals je dat zelf wil. Schouderbandjes, een kraag, een schuinuitlopende top ... Echt alles kan. Ik heb mijn droomjurk eigenlijk samengesteld uit 5 verschillende stuks :-) (we doen echt niet moeilijk ...)
Laat maar iets weten als je geweest bent!
Groetjes Lies 070707
|
|
Isabel
1-9-2007
|
14-12-2006 16:06:14
Ik heb ook gekozen voor een jurk van PY. Ze zijn inderdaad niet echt goedkoop, en ze zijn daar inderdaad niet 'over-vriendelijk' maar als ik het totaal pakket bekijk zou ik er meteen terug gaan! ps: Heel binnenkort mag ik trouwens voor de 1e maal mijn eigen jurk gaan passen. Spannend!
Groetjes Isabel 01/09/07
|
|
Chantal
1-9-2007
|
27-12-2006 23:05:29
ik heb ook mijn kleedje gekocht bij PY in Aalst. Ik vond ze heel vriendelijk en niet opdringerig. Ze vroegen wel of ik daar ook mijn schoenen of lingerie wou kopen. Schoenen heb ik gedaan, lingerie niet en dat was geen probleem. Ze hebben niet aangedrongen!
Ik voelde me in de winkel net een prinses. De ontwerper kwam dan ook alle maten opnemen en vragen hoe ik het juist wou. Dat is ook het voordeel van een jurk uit hun eigen collectie: wens je iets te wijzigen dan kan dit zonder enig probleem. Bij de andere collecties kan dit vaak niet. Het is niet goedkoop, maar veel duurder dan de andere collecties vind ik ze nu ook niet. Mijn jurk kost ongeveer 1750€.
Begin januari mag ik voor een eerste pasbeurt gaan. Spannend, maar ik kijk er al naar uit!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|