Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Snoep: hartjes / hosties met naam

7-9-2013 9:29:08
Hallo
Iemand een idee waar ik hartjes en/of hosties met onze naam en datum zou kunnen laten bedrukken voor ons huwelijk?
Liefst budgetvriendelijk.

Men idee is om na dessertbuffet/koffie een glazen pot op tafel te zetten met die snoepjes.
Na het dessertbuffet zal iemand misschien nog eens een snoepje willen

gr

Lentl
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 899

Sabine
22-8-2014
 Meld misbruik7-9-2013 9:42:39

Dag Lentl Op de website van suikerzoentje vind je vanalles terug van snoepgoed dat je kan laten bedrukken. Die hartjes weet ik zeker aan die hosties twijfel ik maar je moet maar eens gaan kijken er staan veel toffe dingen op. Veel succes Groetjes Sabine xx

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik7-9-2013 11:43:01

Kijk zeker ook eens bij tutje en Kiki http://www.tutje-en-kiki.com/a-28247814/bedankjes-geboo...

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik7-9-2013 12:12:50

Het suikerdraakje heeft ze ook.

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik7-9-2013 12:28:56

www.bedankjes.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...