Terug naar overzicht
Kan de foto's niet zien :-(
Ik kan ze ook niet zien..
https://www.facebook.com/ines.deboeck/media_set?set=a.1... raar met de vorige foto's lukte dit wel, en nu? je moet wel ingelogd zijn op facebook zelf.
Met de vorige foto's kon ik ze ook niet zien. Je moet je facebook een paar dagen volledig openstellen voor iedereen als je wil dat de mensen ze zien.
sommige mensen konden ze wel zien; dus begrijp het niet...het staat nu openbaar, dus hopelijk lukt het nu.
Ik kan ze wel zien. Op het strand getrokken toch he?? Aan wat rots stenen?? Wel heel mooi!!Op onze huwelijksreis gaan we ook onze bruidskledij bij hebben. Onze fotograaf doet elk jaar een georganiseerde reis waarop je een fotoshoot doet op een tropische bestemming. Dit jaar gaan ze naar cuba en volgend jaar (wanneer wij mee gaan) zal het vermoedelijk naar Brazilië zijn :-)
Kan de foto's zien en ze zijn zeer mooi! Goed idee om je trouwkleren mee te nemen en daar nog eens foto's te trekken. Iets om te onthouden
Hele mooie foto's!! Een dikke proficiat!Juist een vraagje: die orchidee in je haar was dat een echte of een in stof?Groetjes!!
Amaaai zeer mooie foto’s! Dank u wel voor de leuke tip!Zullen we zeker in gedachten houden.Jullie straalden!Heel tof om te zien.Groetjes.
Ik kan de foto's ook zien! Heel erg mooi! Ik zie het zelf wel niet zitten om mijn jurk mee te nemen op reis, is nogal een grote zware jurk met veel lagen stof...
de orchidee was een echte hoor (ik heb liever echte bloemen); ik had wel één reserve voor het geval er iets zou mee mislopen. Maar ze heeft van 'smorgens tot 's nachts heel mooi gehouden :) Mijn boeket zelfs nog twee weken ;) Mijn jurk bestond ook uit verscheidene lagen, maar we zijn met auto op reis gegaan, dus was heel makkelijk mee te nemen.