Terug naar overzicht
www.weddingwonderland.nl zie je heel veel Justin Alexander kleedjes collectie 2013. Prijsklasse : vanaf ongeveer 1600 euro tot 2500 euro en meer...
thanks, zelf ook ervaring mee?
Ik heb mijn jurk van justin alexander gekocht bij ann & john in Eindhoven. De prijs begint inderdaad ongeveer vanaf 1600 tot 3000 euro en meer..
Sommige winkels zoals Azzurro Oostende hebben een outlet. Misschien zijn daar nog Justin Alexander kleedjes te vinden van een vroegere collectie aan sterk verminderde prijs ?
Ik heb ook een van Justin Alexander (limited collection 2013), van bij La Tiara in Antwerpen! Mijne kostte nét 1500 euro (wel zonder retouches), en is een lange jurk volledig in kant.
Weet iemand hoe dat juist zit met retouches? Ik heb op de site van weddingwonderland gelezen dat je de jurk daar onmiddelijk kan meenemen indien die past maar wat als die nog ingenomen moet worden? Ik veronderstel dat het iets is dat niet iedere naaister zomaar kan?Ik ga eens kijken op de site van la tiara. Net gebeld naar bruidkleding le coq in lommel. Op hun site had ik niet gezien dat ze vandaag niet open zijn. De reactie die ik kreeg toen er iemand opnam was er ook naar dus die heb ik al van mijn lijstje geschrapt.