Terug naar overzicht
Ik ga als extra paar misschien platte witte ballerina's kopen als ik die nog ergens vind, ook liefst goedkoop..Ik denk als je extra pumps koopt dat je nog evenveel pijn gaat hebben aan je voeten? Zo zou dat bij mij toch zijn :D
ik heb al gemerkt dat er veel bruidjes sandalen aan do.en vooral tijdens het avondfeest. Ik denk dat ook te doen maar wel mooie die goed zitten zodat ik ze kan afdragen. Mijn pumps zijn nogal hoog en ik zie het niet zitten om een ganse dag met dat paar aan te lopen.
Het is niet voor de pijnlijke voeten, daar heb ik mijn sletsen voor :-) het is voor als ik me vuil maak tijdens de foto's, met mij weet je nooit!
Maar hoe gaat dat dan met het kleed?Het is toch gemaakt op maat van de hakken (ivm de lengte dan he)Dus als je dan ineens platte schoenen aan doet is het kleed toch veel te lang, of niet?
Je kleed is dan inderdaad te lang... dat hebben ze bij mij in de winkel ook gezegd. Mijn pumps waren relatief hoog dus plat maakte een heel groot verschil. Ik had gelukkig thuis nog witte sandalen met een sleehak staan (veel minder pijnlijk aan de teentjes) en vanaf we in de zaal waren heb ik gewisseld van schoenen. Zorg dus voor een pijnloos vervangmiddel want geloof me, je voeten zien af!Succes!
Hihi, ik heb dit ook al met de bruidswinkel besproken.Alleen doe ik het omgekeerd! Om te beginnen doe ik platte pump of met plateauzool aan, zodat de voeten door de dag al redelijk rusten.En pas s' avonds voor het dansfeest doe ik mijn pumps aan. Dans nu eenmaal liever op hakken en als het verschil tussen men eerste schoenen en de pumps niet zoveel gaat zijn, is je jurk tijdens het dansen ietske te kort, maar dan zie je dat niet echt zei die verkoopster...
Bij mijn laatste pas van mijn kleed zei de verkoopster ook dat het geen kwaad kan om platte schoenen aan te doen! Mijn kleed (De sleep) wordt 's avonds toch omhoog gespeld, dus dan is het ook al ietsje korter
ik had geen extra schoenen voorzien...gelukkig was de receptie thuis en kon dit met mijn jurk... thuis heb ik even mijn witte teenslippers aan gedaanik had ook nog effen witte pumps in mijn kast staan dus toen we naar de zaal vertrokken heb ik mijn bruidsschoenen terug aangedaan en mijn witte pumps en teenslippers mee genomen.Ik ben uiteindelijk op mijn teenslippers beland.dus ik zou toch wel iets makkelijk voorzien als het ni teveel problemen met de lengte van u jurk geeft.