Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jurk online bestellen

8-9-2013 9:00:53
Hallo allemaal,

ik zit met een serieuse vraag in mijn hoofd.
Wij willen namelijk het grootste deel van ons budget besteden aan ons feest, dus het eten en de drank om onze gasten niks te kort te doen.
Daarom willen we wat besparen op onze kledij omdat ik het eigenlijk zonde vind om zoveel geld te spenderen aan een jurk die je maar eenmaal in je leven draagt.
Ik had gedacht om mijn jurk te bestellen op jjshouse.com, ik heb er een prachtexemplaar gezien voor maar 133€!!!!!!! Waarschijnlijk moet hij wel wat geretoucheerd worden, maar dan nog blijft het een zeer lage prijs.
Ik heb op verschillende engelse forums wat gekeken en de ene is er echt helemaal weg van, de andere breekt het dan weer volledig af.

Is er iemand die ervaring heeft met van die sites die zulke goedkope jurken aanbieden?
Het zou echt helpen, anders moet ik dan toch eentje op maat laten maken bij een ontwerper.

Alvast bedankt.

liz
4-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 2484

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik8-9-2013 9:31:47

Ben je al eens naar bruidswinkel geweest om te passen?
Ben je zeker dat het model dat je gezien hebt, ook mooi is voor u?

vb ik ben ook gaan passen en een bustier is totaal niets voor mij, ookal was het merendeel van de jurken die ik graag zag een bustier.
Ondertussen heb ik de ideale jurk gevonden en ga ik ze bij een naaister laten maken

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik8-9-2013 9:59:28

Bij die online shop moet je ook nog invoerrechten betalen en douane, informeer je dus goed, want er kan echt nog wel meer dan 100 euro bovenop de prijs komen die je in eerste instantie betaalt!

Elsie

Meld misbruik8-9-2013 11:12:33

Ik heb mijn kleed laten maken net over de grens in Schinveld. Ik wou ook niet teveel geld uitgeven aan mijn kleed.
Geen fancy winkel met tralala. Is gewoon bij de vrouw thuis, tasje koffie kleren bekijken, uw maten opnemen en paar weken later mag je gaan passen. Ze hebben een twintig tal model kleren hangen die je kan aanpassen om te zien welk model jouw het mooiste staat.

http://www.sweetflavoursbruidsmode.nl/

Shari
30-4-2014
 Meld misbruik8-9-2013 11:21:24

ik heb bij jjshouse de jurk van mijn mama besteld en er was nog zo veel retoucheer werk aan dit ondanks dat ik extra betaald had voor het op maten laten te maken en de kwaliteit was minder dan verwacht.
ik heb mijn trouwjurk ergens anders besteld, voor een prinsessen model net assepoester en eigen ontwerp heb ik incl sluier en invoerrechten 195 euro betaald. mijn trouwjurk heb ik niets moeten retoucheren en het was echt op maat. het enige wat ik nog ga doen is extra bling toevoegen.

ik heb mijn jurk besteld bij http://loveforeverweddingdress.en.alibaba.com/
het is een heel open communicatie en voor ik besteld heb zijn er zeker 30 mails heen en weer gegaan. ik heb verschillende kleur opties gezien. dit was voor mij heel erg belangrijk want ik wou een roze trouwjurk.

wat ik wel gedaan heb voor het bestellen en het doorsturen van mijn ontwerp is even gaan passen in en andere winkel. ik wou wel zeker zijn dat de snit me stond:)

moest je nog vragen hebben geef maar een gil want ik kan alleen maar positief over die fabriek zijn!

Chris
26-10-2013
 Meld misbruik8-9-2013 11:24:37

Ik heb het in ieder geval niet gedurfd, online kopen, ookal zijn er inderdaad heel veel mooie jurken aan heel lage prijzen te vinden.
Ik heb uitendelijk mijn jurk gekocht in de La Sposa Outlet in Beveren-Leie. Daar heb ik een jurk gekocht (Altezza van Marylise) voor 450 euro ipv 1500. En alle schoenen waren aan 50 euro. Zeker een aanrader als je een budget hebt!

candy
20-7-2013
 Meld misbruik8-9-2013 13:29:00

Beste Liz, Ik heb mijn kleed online besteld op deze site (is ook de kleed) http://www.bridaydress.com/vm-9001-ball-gown-sweetheart-satin-fabric-cap-sleeves-chapel-train-wedding-dress.html
En ik ben er zeer tevreden over de maat klopt en kwa stof is het zelfde als in de winkel ik heb enkel 27euro moeten bij betalen voor de invoerrechten betalen en douane.
Dus deze site is zeker aan te raden

liz
4-7-2014
 Meld misbruik8-9-2013 15:24:00

Hallo,

bedankt allemaal voor de snelle reactie!
Ik ga zeker en vast eens alle opties doornemen, want nu ik dit zo lees, ben ik er helemaal niet meer voor om via jjshouse te bestellen.
Er komen ook blijkbaar kosten bij, die nergens vermeld staan, dat had ik al in engelstalige forums gelezen, maar ik neem het toch liever van mensen aan uit eigen land, is toch iets meer te vertrouwen, niet waar?

Alvast bedankt allemaal en ik hou jullie op de hoogte wat het geworden is.

Groetjes, Liz.

Shari
30-4-2014
 Meld misbruik8-9-2013 15:55:09

ja ik heb 15 euro extra kosten gehas en mijn jurk was de 25-08-13 verzonden en 28-08-13 ben ik die bij dhl gaan ophalen dus viel erg goed mee!

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik8-9-2013 20:10:49

De invoerrechten kunnen niet echt op de website vermeld staan want dit verschilt tss landen en verandert ook om de twee voet. Hier bereken je mee hoeveel invoerrechten je betaald: Voorbeeld 1 Aankoop van een lederen handtas op een internetwebsite in Hong Kong • Waarde : 450 euro • Invoerrechten : 3 % • Verzendingskosten : 35 euro • btw:21% • Kosten voor douaneformaliteiten (zie punt 5) : 30 euro Berekening invoerrechten : • Douanewaarde = factuurwaarde van de goederen (450 euro) + verzendingskosten (35 euro) = 485 euro • Invoerrechten = 3% op 485 euro = 14,55 euro Berekening btw bij invoer: • Maatstaf van heffing inzake btw = de douanewaarde (485 euro) + de invoerrechten (14,55 euro) + de kosten voor douaneformaliteiten (30 euro) = 529,55 euro • btw = 21 % op 529,55 euro = 111,21 euro Totaal te betalen aan bpost : Invoerrechten (14,55 euro) + btw (111,21 euro) + kosten voor douaneformaliteiten (30 euro) = 155,76 euro

sofie
6-6-2014
 Meld misbruik9-9-2013 10:59:39

Hallo

je kan ook eens gaan kijken bij youniek in turnhout zei maken alle jurken zelf volledig hoe jij wil en ze hebben stockmodellen die ze verkopen voor 199 euro, ik heb mijn kleed er besteld was wel 699 euro maar daar betaal ik ergens anders zeker het dubbel voor, enkel omdat er dan een merk in staat, je moet maar eens kijken hier op forum er zijn veel mensen tevreden over.
ik zou nooit online bestellen ik heb ook een kleed gepast dat op foto super was en ik was echt zeker dat ik dat wou, tot ik het aanhad en het toch iet dat was, ook de maten van een jurk moeten echt wel goed zijn want anders zie je er soms dikker uit of het flatteert echt niet, en ik vind het toch wel belangrijk dat je op je trouwdag er echt goed uitziet ;-)
er zijn mss een paar positieve commentaren maar die wegen voor mij niet op tegen de bakken kritiek :-)

groetjes

charlotte
28-5-2014
 Meld misbruik9-9-2013 13:07:06

Je kan misschien ook eens kijken op www.preownedweddingdresses.com . Het zijn jurken die tweedehands zijn of pasmodel waren in trouwwinkels en korting tot 70%. Ik denk wel dat dit redelijk betrouwbaar is...

Groetjes

s r l
14-2-2014
 Meld misbruik9-9-2013 14:01:03

Hey, in Antwerpen bij Cachet hebben ze ook supergoedkope trouwjurken, tot... Maar ze beginnen al echt goedkoop en je wordt daar vriendelijk geholpen. Er ligt ook nog een boek waaruit je kan bestellen en uw kleed ligt dan volgende dag normaal in winkel. Als de maat niet goed is kan er dan een ander maat besteld worden. Uw kleed wordt daar ook helemaal aangepast. En de trouwjurken beginnen daar al vanaf 200euro. Echt de moeite om een kijkje te nemen hoor! Mijn kleed komt van daar en ik ben heel tevreden!

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik9-9-2013 14:33:13

heb mijn jurk bij www.emmajurk.be besteld en ben héél tevreden heb MAAR 290 € betaald voor mijn jurk precies op maat gemaakt en exact het zelfde als op site, mijn hoepeljurk en mijn bolero.
mijn vriendin trouwt 2 weken voor ons en die haar jurk komt van uit huwelijkswinkel en koste bijna 4X zoveel als mijne en qua kwaliteit of zo moet de mijne zeker niet onder doen.
Ben dus een super gelukkige bruid in spe wat niet kan wachten tot ze de jurk binnen 46 dagen en 9 uurtjes eindelijk mag aandoen :-)

Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik10-9-2013 10:22:17

ik had ook gekeken om online te bestellen maar als het dan niet oké is zit je er mee.
Heb echt rondgekeken om zo goedkoop mogelijk iets te vinden en uiteindelijk ben ik bij victoria's bruidsmode beland en koste mijn jurk 290euro.

Dus denk wel dat je in een winkel ook wel iets binnen u budget gaat vinden.
Veel succes met je zoektocht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info