Terug naar overzicht
wanneer je oud goud laat hersmelten kom je er wel ongeveer met je budget. maar dan moet je het goud wel zelf hebben anders zal je je budget X 4 moeten doen vrees ik gewoon omdat het goud duur staat :)
Bij Fede ri oro heb je wel budgetvriendelijke ringen maar €500 voor twee is wel heel weinig. Tenslotte zijn dat en de foto's het enige wat je leven lang blijft,eh.
naar de jood gaan, dat gaan wij ook den. we hebben wel iets meer budget als jullie ongeveer 800 en bij de jood geraak je daar wel een heel eind mee de jood die ik bedoel is wel in schulen/herk-de-stad
Wij zijn naar antwerpen geweest maar dat zag er ons niet betrouwbaar uit bij de joden. De ringen zagen er niet van echt goud uit. We nemen liever dat risico niet.
Bij die jood in Schulen zijn wij ook gaan kijken, maar dat vonden we nog te duur uitkomen.. Maar hij kent er wel veel van en hij heeft mooie juwelen! We hebben uiteindelijk in een juwelier hier in de buurt 2 stalen ringen gekocht voor 480 euroIk heb er eentje met 3 briljantjes in, ik vind het heel mooi en speciaal :) Je ziet het verschil amper met witgoud en de kwaliteit is heel goed!
onze ringen hebben samen 450 euro gekost en ze zijn in wit goud! Ik had goud van mama en grootmoeder en die heb ik laten smelten dus ik heb enkel de uren en de diamanten betaald. Heb ze ook laten maken bij een gepassioneerd juwelenontwerpster die van haar hobby een deeltijds beroep heeft gemaakt. Weet niet van welke omgeving je bent anders wil ik gerust haar gegevens eens doorsturen.
Wij zijn aan het kijken om hier onze ringen misschien te bestellen.We hebben nog niet besteld hier, dus ook geen ervaring., maar de prijzen liggen wel een pak lager.http://www.goedkopetrouwring.nl/
Je kan ook altijd eens kijken bij www.123gold.nl Ze hebben ook een winkel maar daarvoor moet je wel naar Rotterdam maar online kan ook
Kan je die website betrouwen goedkopetrouwring.nl ? Hoe weet je de maat? En als die toch niet klopt?
De ring van mijn man komt van bij een joodse juwelier aan het centraal station. Daar kan je serieus afdingen. Ze beginnen daar met '2000 euro voor de twee ringen', maar wij wilden er maar één omdat ik de mijne al had. Dan deden ze de prijs ongeveer in de helft en gaven ze spontaan nog es 60 percent korting (techniekjes, techniekjes), en kwamen ze uit op een prijs van 425 euro. Uiteindelijk na heel kort onderhandelen de witgouden ring meegekregen voor 300 euro, op maat gemaakt en gegraveerd, met certificaat. We hebben maar twee winkels gedaan, maar als je er nog wat meer doet kan je misschien nog een betere deal vinden of ze tegen elkaar uitspelen, denk dat je dan wel twee eenvoudige ringen zonder steentjes of tralala kan hebben voor 500 euro hoor. Denk dat bij veel ringen de prijs ook voor een deel zit in de design van de ring, de marketing en de sjieke inrichting van de winkel. Maar verwacht voor die prijs dus zeker geen diamantjes of speciallekes...
In het station van antwerpen bood een juwelier ons 2 gouden ringen aan voor 500 euro. Mijn ring zou gratis voorzien worden van een rij diamanten... Dit leek ons té mooi om waar te zijn...
Wij hebben palladium, heel content van. Niemand ziet het verschil (de eerste reactie als mensen onze ringen zagen was 'aha, ook witgoud gekozen' dus... ;-) )Samen nog geen 500 euro, komen van bij versato, wel op een trouwbeurs besteld (krijg je extra korting)