Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen suits you well?

9-9-2013 9:24:24
Liefste bruidjes en gommetjes,

voor het kleedje van mijn bloemenmeisje/bruidsmeisje had ik gedacht om een kleedje & bolero te bestellen via suits you well. Heeft er iemand van jullie hier ervaring mee?
Is het een behoorlijke kwaliteit en verloopt de bestelling/levering een beetje goed?
Wanneer hebben jullie ongeveer de aankoop van die kleding in orde gebracht? Ik ben maar bang dat mijn metekindje er niet meer in zal passen...

Alvast bedankt voor jullie advies!

Dorien
22-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 973

Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik9-9-2013 11:19:51

suits you well is een AANRADER

ik heb begin juli een jurkje voor mijn dochter besteld...3 dagen later had ik het al.
deze maat was te groot en wou eigenlijk een maatje kleiner testen.

heb toen een maatje kleiner besteld...enkele dagen later had ik het alweer ontvangen...dit was veel beter.
De grote maat heb ik dan teruggestuurd (je hebt een maand de tijd om terug te sturen en moet niet naar Nederland maar naar een postbus in Antwerpen dus niet te kostelijk om terug te zenden)
In augustus heb ik dan een mail ontvangen dat ze mijn terugzending goed hadden ontvangen en dat ze het bedrag gingen terug storten. Eind aug. centjes terug ontvangen.

dus echt wel aan te raden en zeker omdat je geen verzendingskosten moet betalen...enkel om terug te zenden.

Heb ook eind aug. voor de dochter nog een ketting besteld...alles mooi op tijd geleverd.

dus je kan gerust wachten om te bestellen tot in december of januari

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik9-9-2013 12:08:54

Een vriendin van mij had voor haar huwelijk daar de kostuumpjes, hemdjes, dassen en schoenen voor haar zoontjes besteld en heeft ook alles netjes een paar dagen later toe gekregen. Ze was er zeer te vrede van en ik ga er vermoedelijk ook de kostuumpjes voor onze bruidsjonkertjes bestellen!

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik9-9-2013 13:36:36

Wij hebben de outfit van onze zoon voor zijn doop daar besteld en wij waren heel erg tevreden.

Angélique

Meld misbruik12-9-2013 9:28:31

Ik heb daar de jurk, bolero en schoenen voor mijn dochter besteld.

Super kwaliteit, heel rappe levertijd.....echt een aanrader !!
Ik zou zeggen zeker doen....

Gr Angelique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...