Terug naar overzicht
wat grappig! Soms zou ik wel eens willen dat mijn verloofde ook zenuwachtig wordt. Die van mij doet helemaal niets hi hi. Maar zoals ik hem ken zal hij op de laatste ogenblikken zijn neus overal tussen steken. En dat maakt mij wel nerveus, hij weet altijd op het laatste moment veranderingen te vragen of alles zéér kritisch te beoordelen. Ik hou mijn hart vast voor de komende maanden!
Geen ervaring mee, wij zijn allebei vrij rustig gebleven tijdens de voorbereidingen. En hij hielp ook goed mee met nadenken, idee voor de uitnodigingen kwam zelfs van hem. :-) Ik had aanvankelijk niet zoveel zin om een trouw voor te bereiden, maar achteraf gezien was dat nog wel leuk. :-)
Ik werd in februari gevraagd en toen zei ie tegen mij: 'Schatje, het gaat perfect worden. Alles wat jij wilt, daar zorg ik voor. Zeg maar waar en wanneer je me nodig hebt.' En tot nu toe houdt ie z'n woord. Als ik vraag om z'n mening geeft ie die heel eerlijk en wanneer ik wat hulp nodig heb, staat ie er meteen. Maar ik draag de ideetjes aan... Toch gaf ie vorige zondag voor de eerste keer een tekentje van echte kriebels. We zaten aan tafel met mijn ouders en zusje. We waren de nacht van tevoren en de ochtend aan het bespreken. En opeens zei ie, ik ga helemaal staan daveren omdat ik weet dat jij daar bent, helemaal mooi gemaakt voor mij, en ik je dan eindelijk mag komen halen om mijn vrouw te worden... Brrr kippevel!Dus momenteel zit het hier nog wel goed en zo merk je dat hoewe ze er misschien niet allemaal op dezelfde manier mee bezig zijn, ze het ook allemaal erg belangrijk vinden!