Terug naar overzicht
Alexandra,ik zelf ga gewoon naar mijn eigen kapper gaan, zij weet wat ik wil en kent me het best (Academy coiffure in de Muntstraat). Voor make-up ben ik er nog niet uit. Heb al veel goeds gehoord van Clé de peau in Leuven. Als je echt op zoek bent naar iemand die aan huis komt, zag onlangs een auto staan met reclame op. Ik dacht dat het www.virtueelkapsalon.be was, dus misschien daar es op zien.Vicky
Hey,Ik heb geboekt bij Il Viso (www.ilviso.be ).Ik had hier veel positiefs over gelezen elders op het forum.Ik heb enkel de make-up genomen, maar ze doen ook het kapsel.Ik weet zelf nog niet of ze goed zijn want ik heb nog geen proefmake-up gehad.Ik heb gekozen om mijn kapsel door iemand anders te laten doen.Als het proefkapsel niet goed is kan je volgens mij niet meer van kapper veranderen aangezien je voor het volledige pakket betaald.Dat risico wou ik niet lopen. Als mijn kapsel nu niet goed is kan ik nog altijd een andere kapper zoeken.Andere mensen die aan huis komen: Heidi Fonteyn (heidifonteyn.be)(enkel make-up denk ik), Lookinc (lookinc.be) (ook enkel make-up denk ik) en Nathalie De Bock (kapsteraanhuis) (make-up en kapsel).Groetjes, Sissi