Terug naar overzicht
Hallo, wel ervaring met Suère, alleen niet voor bruidskledij. Ik liet mijn feestkleedje en cache-coeur daar maken en mijn dochter ook haar feestkleedje. Het was super!! Valt niks op aan te merken, prachtige afwerking, genoeg pasbeurten, altijd vriendelijk. Wij kozen beiden uitgaande van één van de bestaande modellen. Mijn kleed is de halsuitsnijding anders geworden, na overleg, omdat het beter bij mij paste. En van mijn dochter is er uitgegaan van een lang model naar driekwart. Niet simpel, origineel model was met een sleepje. En ze liet ook nog wat andere veranderingen doen. De eerste, en dacht tweede pasbeurt ook (is al drie jaar geleden), zijn toch in een proefstof (ben de naam vergeten). Zo heb je wel al een idee en kan je gemakkelijk nog veranderingen laten doen.Mooie stoffenkeuze ook, mochten we het niet gevonden hebben konden we mee om zelf stof te kiezen. Dat was toen toch zo.Zeker de moeite om eens langs te gaan en/of om voor Suère te kiezen.Alvast veel plezier bij de voorbereidingen.Groetjes.