Terug naar overzicht
Hallo Marieke,wij zijn in 2011 op de Trouw en Mariage in Gent geweest. Zelf vonden wij het niet zo de moeite waard, maar het ligt er ook maar helemaal aan waar je precies naar op zoek bent. Wij vonden de beurs erg klein en hoofdzakelijk waren er juweliers en fotografen aanwezig. Afhankelijk van wat je graag wil zien of aanschaffen, zou ik als ik jou was eens heel even de lijst van de leveranciers bekijken http://www.trouw-mariage.be/ Mocht je voor de rest nog vragen hebben of kan ik je ergens mee op weg helpen, dan hoor ik het graag.
hallo Marieke, wij zij er ook geweest, zeer zeker de moeite!! Maar tis zoals Angelique zegt, het hangt af wat je zoekt en wat soort feest dat je gaat geven! Wij hebben er héél veel uitgehaald. Fotograaf, ceremoniemeester, videograaf, guestcam, vliegendepastoors, bloemist, trouwkleed en kostuum deze hebben wij allemaal uit de beurs gekozen en zeer veel inspiratie en nieuwe ideeën!! Ik dank deze beurs dan ook heel graag! Alles was perfect!! Groeten Saskia & Cosi.
en niet te vergeten, onze ringen kwamen ook van op de beurs. Je kan er ook wel kortingen op doen.
Wij zijn vorig jaar gegaan en waren op een uurtje rond, we vonden het echt de moeite niet! Groot kan je het zeker niet noemen..
Wij zijn in januari in Kortrijk geweest tussen mijn examens (ik studeerde nog), was leuke ontspanning maar veel wijzer ben ik er niet van geworden... vonden het ook niet zo de moeite maar wel eens leuk om te doen
@Evelyne, waar was de beurs? Leuven, antw of gent?
op de website van trouw mariage (trouwbeurs) kan je per betalend persoon 1 gratis ticket afdrukken.En het hangt puur van je eigen interesses af of je zo een beurs interessant zal vinden ja of nee.Ik denk wel dat ik dit jaar eens in antwerpen een kijkje ga nemen! Op 5 oktober mag ik voor de eerste keer trouwjurken gaan passen en zou dan op 6 oktober naar de beurs willen om ook daar eens te kijken (en eventuele prijzen te vergelijken, you never know!)
De beurzen van Antwerpen, Leuven en Gent zijn min of meer dezelfde.Niet helemaal. Als je op je gemak alles even wil bekijken, is Leuven de rustigste.