Terug naar overzicht
Hallo Wij trouwen op dezelfde dag en zouden ook zelf geen katholieke ceremonie in elkaar steken. Helaas hebben we ook nog geen idee om hier aan te beginnen. Ideetjes mag je ook naar mij sturen :) marieke.dt@hotmail.com
Bij huis van de mens zijn er mensen die gratis zo'n ceremonie geven. Mss eens gaan luisteren. Ze hebben vast tips genoeg
Wij maken onze ceremonie helemaal zelf. Ze is bijna af dus ik zal het eens doorsturen (en ook naar Marieke).
inderdaad huis van de mens hebben trouwens ook voorbeelden van vieringen.Wij trouwen nu in de kerk maar hebben geen eucharestie gedeelte ik katholiek partner niet moeten kerk in het midden houden he :-)wil deze wel doorsturen en dan kun je als je veel voorbeelden hebt overal misschien wel iets uit halen en dan samen tot een geheel maken
zouden diegen die een boekje hebben het ook naar mij willen doorsturen ? wij willen een gebedsviering maar waar zo weinig mogelijk god en jezus is voor komen. onze priester is hiet volledig mee akkoord. wij trouwen ook in een tuin. maar nu weten wij alle 3 niet hoe zo een viereing er uit ziet. het moet ipzo een beetje het idee van een amerikaanse trouw hebben. iemand die zijn boekje wil doorsturen? fillipvk.fvk@gmail.com:-) dank u wel !
zij er binnen kort geen trouwbeurzen aan te raden in oost-vlaanderen of omgeving?wij trouwen 27/06/ 2015
Hallo, wij trouwen op 2/08/2014 en kiezen ook voor een alternatieve viering. Ook wij zijn nog op zoek naar voorbeelden van boekjes. Mochten er nog mensen hun boekje willen doorsturen... GRAAG Ons mailadres: kurt.vanmelkebeke@scarlet.beAlvast bedankt!
Hallo allemaal!Wij trouwen op 15/08/2014 en gaan ook voor een eigen niet-kerkelijke viering in de tuin. Mochten er nog mensen hun boekje willen doorsturen, mag dat altijd uiteraard :) Mijn e-mailadres is: lore_vanlangenakker@hotmail.comAlvast bedankt!Groetjes,Lore
Hoi!Wij trouwen op 08/08/2014 en willen ook geen kerkelijke viering. We hadden gedacht aan Het huis van de Mens. Als er mensen zijn die willen, mogen ook altijd hun ideetjes en/of boekjes doorsturen. Voor ons meer info om inspiratie op te doen :)Mijn e-mailadres is: brett.d.b89@gmail.com.Bedankt!!!
Hallo allemaalOok wij hebben net beslist om zelf een ceremonie in elkaar te steken maar weet ook niet goed hoe hier aan te beginnen. Wij touwen op 31 mei 2014. Ik zou dus ook veel hulp hebben aan wat voorbeeldjes. Wie wil mag dit mailen naar veerle_buedts@hotmail.com. Bedankt!
Dag iedereen! Ook wij trouwen begin september 2014 en ik heb geen idee hoe ik aan zo'n ceremonie moet beginnen :-( kan er alsjeblieft iemand zijn/haar boekje van de ceremonie doorsturen? BEDANKT! marije.lekkerkerker@crkc.be
De voorbeeldboekjes zijn ook altijd welkom op maaike_vw@hotmail.com. Bedankt alvast!