Terug naar overzicht
Hallo ,Mijn kleed komt van E&R fachion in Beverlo bij Nicky Vankets ik denk dat het daar zou moeten lukken .Alvast veel succes Chantal
Hi Heidi,Bij Linea Raffaelli hebben ze ook een paar korte jurken. Ik heb ze zelf niet gepast maar ze waren heel mooi. Ik heb ze bij Cermo in Turnhout zien hangen. Maar er zijn wel meer winkels die de gehele Linea collectie hebben.Groetjes,Véro
Hallo Heidi, Ik ben vandaag eens eventjes binnengesprongen in de winkel van Nicole Cadine in Antwerpen. (www.nicolecadine.com )Ik had gehoord dat er in Maasmechelen shopping ook een winkel van haar is en dat haar jurken daar aan 50% staan. Ik wilde eerst even gaan zien wat voor stijl het is. Daar hingen wel een heel aantal korte jurken. Misschien een ideetje voor jou... Groetjes, Annelies
Hey, Dankjewel allemaal! Ik ga op zoektocht!Groetjes Heidi
Ik heb het korte kleedje van Rembo inderdaad ook bij Cermo gezien, dus daar vind je het zeker!Groetjes,Wendy5.5.07
Aan Annelies:de winkel van nicole cadine in maasmechelen village is er niet meer. ben daar tevergeefs gaan zoeken en uiteindelijk maar bij de info gaan vragen.
Beste, Ik geloof dat Mathyro ook één korte bruidsjurk in de collectie heeft zitten. (www.mathyro.com )Je kan altijd een kijke nemen op de website en eventueel contact opnemen met de ontwerper.Groeten Sofie
Hallo iedereen,ik ben ook op zoek naar een korte trouwjurk maar ik ben iemand die shoppen haat. Waar kan ik op internet enkele voorbeelden vinden zonder er naar de winkel voor te moeten lopen?GroetjesSandra