TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
21-9-2013
|
12-9-2013 11:03:05
Amai das durven van die mensen. Dat is totaal geen respect hebben voor hun klanten. Klant is nog steeds koning, dacht ik maar dat is daar totaal niet te merken. Ik hoop dat je het een beetje kunt plaatsen en er toch nog een super dag van kunt maken. Goed dat je je verslag hier hebt geplaatst, zo weten toekomstige bruiden aan welke service ze zich mogen verwachten in die winkel. Ik wens je in ieder geval een super trouwdag toe. Groetjes
|
|
Melissa
8-8-2015
|
12-9-2013 11:09:23
Schandalig! Het is in elk geval duidelijk dat van zodra je zowiezo moet betalen ze al hun manieren verliezen. Probeer je er niet te dik in te maken en te genieten van je dag. En bedankt voor je verslagje
|
|
Kae
21-6-2014
|
12-9-2013 11:11:54
Collega van mij (gehuwd begin april 2013) hebben ze in tranen doen uitbarsten tijdens haar laatste pasbeurt ! Verkoopster/naaister haalde er ook die mijnheer bij en collega kreeg de volle lading, omdat ze fel verdikt was. Hetgeen zeker niet het geval was ! Het kwam zo ver dat haar vriendin, die mee was, is tussenbeide gekomen en ook gevraagd heeft wie de naaister eigenlijk was, want zij kregen de indruk dat er niks, maar dan ook niks aan dat kleed aangepast was na de vorige pasbeurt. Thuis op de huwelijksdag hebben ze nog zelf aan het kleed moeten zitten "sleutelen" om het op zijn plaats te doen zitten, anders zakte het naar beneden en was bh ganse tijd zichtbaar... Daar konden zij blijkbaar ook niks aan doen, dit kwam omdat haar boezem "te groot" was! Stel je voor...
|
|
Peggy
28-9-2013
|
12-9-2013 11:12:19
Bij mij net hetzelfde bij Lilian Claes.
Mijn kleed had bij de laatste pas een bobbel op de rug. Mijn vriendin zei tegen de naaister dat dit daarvoor niet was en haar antwoord was dat dit kwam door het kleed te versmallen en dat ik het zo smal gewillen had !!!!!
Nu na een half uur discussiëren bleek dat het preshonneke (of hoe zeg je dat) niet op gelijk hoogte zat dan het knopje dus het kleed had daardoor een bobbel !!
Nooit excuses gehad, enkel een lang gezicht, ze heeft het wel direct versteld en totaal geen hulp om mijn kleed terug uit te doen.
Ik had mijn kleed maar een slecht gevoel !
|
|
Melissa
8-8-2015
|
12-9-2013 11:39:35
Amai! Netjes is dat... Ik heb ook wel eens een dergelijke ervaring gehad maar dat was in een lingeriezaak nadat ik net was bevallen. Nu heb ik een behoorlijke boezem en vroeg ik aan de verkoopster van 'jah, hebde zo niet iets die iets 'jonger' is, je weet wel, sexy? En toen draaide ze met haar ogen en reageerde ze van (sjah, vrouwen met zo'n maat willen meestal niet meer sexy zijn. Ik was net bevallen! Dan ben ik ook al huilend naar huis gelopen.
|
|
Peggy
7-9-2013
|
12-9-2013 11:41:24
zoiets kan je echt wel missen een paar dagen voor je huwelijk
maar het zal zaterdag wel goed komen dus geniet van jullie dag
|
|
Jente
26-10-2013
|
12-9-2013 11:50:37
Pff wat een vreselijke ervaring zeg! Ik heb volgende vrijdag mijn definitieve pas (andere winkel hoor)en mag het kleed dan normaal mee naar huis nemen. Ik weet echt niet wat ik zou doen moesten ze het kleed 'verpest' hebben. Ik duim heel hard dat je het zaterdag met behulp van je mama mooi in de plooi krijgt!
|
|
Nathalie
27-9-2013
|
12-9-2013 11:58:27
Hey Michele, ik ben je vroegere buurvrouw van in Gent :-)
Net zoals jij komt mijn kleed van Mia Monta, hoewel ik na jou trouw heb ik mijn jurk vorige zaterdag gaan afhalen en ik moet zeggen dat ik geen problemen heb gehad.. Ik had dit keer de man die me hielp en alles was in orde. Aan de achterkant zat er precies een plekje op, ik heb dit dan ook gemeld en hij heeft dit er uit gedaan en toen was het goed.
Vind het raar want ik heb nochtans geen problemen gehad, integendeel zo een vriendelijk onthaal, keer na keer!
Het was mss hun dag niet, maar dan nog blameer je de mensen niet zo!
u niet aantrekken, je hebt je jurk en mss krijg je die plooien er wel uit!
|
|
Lentl
28-6-2014
|
12-9-2013 12:23:00
Ik heb gebeld voor een afspraak en vond de dame aan de lijn niet vriendelijk. Had al een slecht gevoel bij aankomst, maar toch gewoon ontvangen geweest De hulp voor het passen van de jurken was betreurend in vergelijking met de bruidswinkel Cony. Ik vond de service niet top, en zal er ook niet bestellen na het horen van deze verhalen. Na men afspraak heb ik van vrienden / kennissen nogal negatieve commentaren gekregen van Mia Monta. Niet dat het er ook toe doet, maar de winkel zelf ook, oogt niet ordelijk, mooi Voor mij zegt dit ook al veel over hun werkwijze.
Daarentegen bij Cony, niets is teveel, kan passen zoveel je wil. Nooit iets teveel, steeds vriendelijk (alle dames), de ene dame heeft wel meer ervaring dan de andere (maar dat is in elk vak, naargelang de jaren beroepskennis) Voordeel is ook dat er meerdere dames (4tal), je kan eens meerdere meningen vragen.
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
12-9-2013 12:27:31
Wat een onbeschofte mensen zijn me dat !!!!! Echt schandalig !!!! Goed dat je hier je verhaal hebt gedaan, mss dat iedereen die daar hun kleed wou kopen eerst es goed gaat nadenken !
toch alvast een dikke proficiat en geniet van jullie dag ! X
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
12-9-2013 12:34:44
Ook een collega van mij is getrouwd in november' vorig jaar en zij was helemaal niet te spreken over die winkel. Ook zij is bij haar laatste pas in tranen uitgebarsten (zelfs op werk) ze paste haar jurk die een beetje ingenomen moest worden en zakte gewoon van haar lichaam naar beneden. Daar vertelde ze haar dat ze teveel was afgevallen terwijl dat niet zo was ( konden wij als collega's ook zien natuurlijk). Mijn collega had echt het gevoel dat er bitter weinig ingenomen was aan haar jurk . Wel heeft ze voor 800 euro aan retouches betaald. Na veel vijven en zessen jurk toch nog ingenomen, maar de dag zelf zagen ook wij dat het toch niet was geworden hoe het moest zijn want ook bij haar zaten er veel deuken in en hing het vrij los rond haar middel. Zag er hierdoor ook heel goedkoop uit. Hoop dat het bij jouw in orde komt en dat je kan stralen in je mooie jurk! Geniet van jullie dag!
|
|
Michele
14-9-2013
|
12-9-2013 12:57:50
eerlijk waar....daarom zit ik zo graag op dit forum....alleen al jullie reacties doen mij goed voelen. Ik voel me nu zo gesteund! Dank jullie wel! mijn dag is al een stukje beter! @Nathalie: ik snap het ook niet...ze leken zo vriendelijk in het begin maar ja....
|
|
Kae
21-6-2014
|
12-9-2013 13:34:01
Er blijkt niks moeilijker te zijn dan retouches van bruids- of suitekleding ! Wanneer ze bij eerste pasbeurt niet goed zitten, zijn het enkel professionele haute-couture naaisters die er echt in slagen om deze kleedjes perfect aan de passen . Wekelijks zien wij bruidjes de revue passeren en veelal zijn de kleedjes niet wat ze horen te zijn qua pasvorm dan. Sommige zitten zo danig strak aangespannen, zodat je overal "laagjes" ziet uitpuilen, vooraan, onder de oksels of op de rug. Andere zitten zo danig los en kun je gewoon binnenpiepen. Dit dan vooral wanneer het gaat om een "bustier-model"! Veel kleedjes worden totaal niet opnieuw op maat gemaakt, maar gewoon aangepast.. soms met alle gevolgen vandien ... Niet enkel bij Mia Monta hoor , ook al meegemaakt met bruidskleding van Brugge en Antwerpen. Maar de bruidjes stralen er niet minder om en daar is het in feite om te doen hé... Enjoy your day!
|
|
krista
9-8-2013
|
12-9-2013 13:37:23
Michele, het gaat jullie dag worden, je gaat je goed in jou vel voelen, geniet van de dag. Ban de negatieve gedachten van de bruidswinkel uit jouw gedachten en het gaat een super dag worden. Je gaat stralen en dat maakt alles goed... Ik wens jullie een hele fijne dag toe. Alvast proficiat...X
|
|
Selina
|
12-9-2013 13:41:56
Lijkt me toch te liggen aan de persoon die de retouches doet. Maar ja, de buit is binnen en voor het probleem hebben zij geen oplossing. Alles behalve professioneel. En je dan nog beledigen ook !
Soit, het komt allemaal in orde ! Je zal stralen !
|
|
lien
15-3-2014
|
12-9-2013 14:32:13
Zo erg! Ik krijg schrik. Ik heb er mij kleed een maand geleden besteld en ze waren super vriendelijk. En ik ben echt blij met mijn kleed maar nu krijg ik schrik. Ook ben ik al wat vermagerd en wil ik voor de trouw nog wat vermageren. Ik hoop dat het geen problemen gaat geven.
|
|
Elen
5-10-2013
|
12-9-2013 14:41:18
O...m...g... ik heb mijn laatste pasbeurt de 30ste sept bij Koonings en ik krijg volledig hartkloppingen als ik dit lees. Maar idd @Kae, ik denk dat het VEEL ligt aan de retoucheuse. Ik heb vree veel schrik. Ik ben vree veel schrik voor mijn kleed. Ik heb het eerst aangepast in maart, toen kon het nog niet dicht. Nu in augustus was ik 10kg afgevallen en kon het al wel dicht maar wel met 'hammetjes' achteraan het kleed, nu noges 6kg af dus op hoop van zegen dat de hammetjes wegzijn. Maar ik zweer het u, ik loop niet naar het altaar met hammetjes!! Ze retoucheren tot ik het perfect vind!
|
|
Katrien
20-4-2013
|
12-9-2013 14:43:13
Jammer dat je zo ver woont, want ik ken een naaister in St Niklaas die je perfect zou kunnen helpen. Maar zoals Krista zegt: je gaat sowieso stralen op je dag! De kreukjes en deukjes die er toch nog in gaan zitten, ben je zo weer vergeten. Geniet ervan, en maak er een super dag van!
Katrien
|
|
Lentl
28-6-2014
|
12-9-2013 16:18:46
Michele, je zal stralen, post maar snel een foto :-)
|
|
Karen
13-7-2013
|
12-9-2013 17:59:27
Dit is wel heel erg.. Ik zou ook niet tevreden zijn. Dit is ook geen reclame.
Mijn jurk kwam ook van daar en ik heb enkel lovende woorden voor Mia Monta. Mijn problemen hebben ze zonder morren perfect opgelost, en hun losse aanpak/ vriendelijkheid vond ik enkel een pluspunt.
Maar ik begrijp jouw frustratie!
|
|
Marieke
28-6-2014
|
12-9-2013 18:23:51
Ik was van plan om daar eens een kijkje te nemen voor een jurk maar ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb!
|
|
Evelyn
6-6-2014
|
12-9-2013 18:45:19
tot nu ben ik nog altijd tevreden van mia monta. De jurken worden toch niet aangepast? Daar worden je maten opgenomen en alles vanaf de lappen stof gemaakt. Ik denk dat er wel in iedere winkel mensen zijn die mistevreden zijn. In ieder geval hoor ik dat je jurk goed zit zaterdag, en dat je het wat kan loslaten. In verband met de betaling: als ik mijn voorschot daar wou betalen deed het toestel ook 2 keer raar. Uiteindelijk ging het toch. Ligt misschien aan de lijn daar, ze hebben onlangs de straat daar open gebroken...
|
|
astrid
16-8-2013
|
13-9-2013 8:02:59
Mijn kleed en de suite kledij van mijn schoonmoeder en haar zus kwamen ook van daar en ik moet zeggen dat wij steeds heel goed zijn ontvangen geweest en steeds heel vriendelijk. Mijn mama had zelfs eens het uur verkeerd opgeschreven met als gevolg dat we niet op tijd waren en ze had ons al gebeld om te vragen of er toch niets gebeurd was. Ze waren ook niet boos omdat we ons vergist hadden.
Ik heb ze wel eens tegen een andere klant beziggehoord, maar die had bij haar 2de pas ineens het idee gekregen om haar volledige top te veranderen, dus ik kan mij wel inbeelden dat dat niet leuk is voor die mensen ook als ze dan op heel korte tijd zo een grote aanpassing moeten doen.
Maar ik kan over Mia Monta niets verkeerds zeggen, zijn heel correct in hun prijzen en heel vriendelijk. :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|