Terug naar overzicht
hallo fabienne,de uitnodigingen worden normaal 6 weken vooraf opgestuurd. Waar trouw jij? wij trouwen 14/07Groeten Elke
hallo wij trouwen op13.07.07en ons heeft de fotograaf gezegd dat we het pas tegen half mei mogen beginnen met de uitnodigingen te versturengroetjes debbie13.07.07
Hey,Wij zijn getrouwd in september en hebben de uitnodigingen 10 weken op voorhand verstuurd wegens de vakantie.Groetjes,Christine
Hoi ElkeWij trouwen ook op 14/7!Ik denk wel dat ik de eerste week van mei de uitnodigingen zal versturen hoor! In de 'grote vakantie' zijn er vele mensen weg dus ik wil ruim op tijd zijn met mijn uitnodigingen
Ik heb als verjaardagscadeau de uitnodigingen verstuurd (op 10 mei) en we zijn op 08/07 getrouwd.. het was ruim voldoende maar zowat de hele familie wist er toch al van (schoonmoeder was het nieuws al gaan verkondigen ;-) ) groetjesCindy en Jurgen08/07/06
aan elke ,wij trouwen in gemeente HAM tegen leopolsburg en jullie,groetjes
Hallo,Wij trouwen in Kortenaken (ligt bij Halen). Ik had nog geen rekening gehouden met de verlofperiode maar inderdaad dan kan ik mijn uitnodigingen ook beter sneller opsturen.