Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuw...

12-9-2013 13:05:24
Pas de site ontdekt maar ontzettend handig
Mijn checklist aangevuld mt dingen waar ik nt aandacht en nu tiptop in orde

Vraagje, kunnen jullie me even helpen?
Zou mijn aanstaande uniek cadeautje willen geven...alleen weet nt wat...
Ie heeft al zoveel dingen... en iets unieks...pppfff momenteel geen inspiratie

Elsie
14-2-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 801

Miriam
14-9-2013
 Meld misbruik12-9-2013 13:15:11

Is hij ergens fan van? Mijn toekomstige vind Ferrari geweldig dus heb ik hem een horloge uit de nieuwe collectie cadeau gedaan.
Een beetje zoeken en dan vindt je wel iets :-)

Veel succes!

Liesbeth

Meld misbruik12-9-2013 14:06:40

Hallo Elsie,

Sommige dames - enkele ook aanwezig op dit forum maar ssshhhttt... toekomstige husbies nog niet op de hoogte - kiezen ervoor om hun husbie eens 'anders' te verrassen.

OurSecretzz kan je daarmee helpen... neem eens een kijkje op onze website waar je zeker enkele voorbeelden vindt alsook tips&tricks, linken en dergelijke...

We lanceren kortelings 'iets nieuws'... voorlopig echter 'TopSecretzz'.
Via oa onze Facebook pagina houden we jullie op de hoogte van de vorderingen;

Suc6 en contacteer me gerust mocht je meer info wensen.

Grtjes. Liesbeth.

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik12-9-2013 14:43:13

Idd...Ik geef m'n ventje ook een boudoir shoot! :-) Super traditioneel en leuk om later op terug te kijken. (allez da hoop ik toch, ik heb mijn foto's nog ni gezien :p)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik12-9-2013 19:57:19

Ik heb bedrukte M&M's gekocht. Hij is verzot op m&m's en we hadden dat graag als bedankjes gegeven aan de avondgasten, maar dat bleek te duur. Ik zie nog zijn teleurgestelde blik... Toen heb ik besloten om dat voor hem te kopen om hem de ochtend van de trouw te verrassen. Hij was er erg blij mee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...