Terug naar overzicht
Ik vond ringen kiezen ook zo'n fijn moment, da's een stuk die je ganse leven zal meegaan! Leuk dat jullie er ook zo van genoten hebben en ondertussen ook nog eens gezellig samen gegeten hebben! Geniet van de volgende voorbereidingen! Dikke zoen !!
Heyla,Ik ga ze er zaterdag ook kopen:)Zijn al gaan zien, en het is echt de moeite vind ik! zo mooiWat voor iets heb je?Mag ik nu eens een stomme vraag stellen, heb jij iets van de prijs kunnen doen?(je moet er niet op antwoorden als je niet wil he)
Hey Elke,Het is daar zeker de moeite é.. Ze zijn allemaal zo mooi. Wij hebben dat eerlijk gzegd niet durven vragen voor de prijs omdat ze zo vriendelijk waren en omdat wij vonden dat ze echt wel redelijk van prijs zijn. Aan gezien het 18 karaat goud is. En echt met de hand gemaakt worden... Alle die van ons toch.Ik ga nog niet zeggen wat voor iets we hebben want mijn moeder leest hier af en toe mee en dit willen we echt als verrassing houden voor de familie... Bij mijn vriend zijn ring is er een mss af en dit komt op 70euro. Alle dat er af is natuurlijk.Mag ik weten welke jullie gaan kopen?? Liefs Caroline