Nu Online
Momenteel zijn er 567 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weer iets om af te vinken!!!!!

12-9-2013 18:37:29
Wij zijn vandaag onze trouwringen gaan kiezen en kopen bij Ines B in Lier...
Een echte aanrader. Super vriendelijke vrouw. (Wij hebben wel niet Ines zelf gehad.)
We krijgen 3 bakjes vol met ringen. En kregen een klein doosje waar we onze favorieten in konden steken. We mochten hier rustig zelf aan beginnen en ze ging af en toe wel eens komen kijken. We hebben echt rustig op ons gemakje kunnen kiezen. Rustig eerst alle ringen bekeken en daarna ons klein doosje nog eens na gekeken en super veel ringen aan gehad. Uiteindelijk kwam ik altijd bij de zelfde ring uit. En aan gezien ik mocht kiezen van mijn ventje was dat wel leuk. Na dat we hadden gekozen zijn we eerst op ons gemakje rustig iets gaan eten. Om alles nog eens te laten bezinken. toen we gegeten hadden zijn we terug naar het atelier gewandeld. We hebben de ringen nog eens aan gedaan en toen echt besloten dat we ze gingen kopen. Nog rustig even gaan zitten en de maten van onze ringen op gemeten. Vanaf 23 april mogen we terug gaan om te passen. Daarna moeten ze nog alleen maar afwerken. We hebben al een voorschot betaald op onze ringen. Dus dat is ook weeral een klein beetje in orde.
Joepie weer iets om af te vinken!!!
Liefs Caroline

Caroline
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 408

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-9-2013 9:01:07

Ik vond ringen kiezen ook zo'n fijn moment, da's een stuk die je ganse leven zal meegaan! Leuk dat jullie er ook zo van genoten hebben en ondertussen ook nog eens gezellig samen gegeten hebben! Geniet van de volgende voorbereidingen! Dikke zoen !!

Elke
11-1-2014
 Meld misbruik13-9-2013 16:49:43

Heyla,
Ik ga ze er zaterdag ook kopen:)
Zijn al gaan zien, en het is echt de moeite vind ik! zo mooi
Wat voor iets heb je?
Mag ik nu eens een stomme vraag stellen, heb jij iets van de prijs kunnen doen?
(je moet er niet op antwoorden als je niet wil he)

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik13-9-2013 18:02:00

Hey Elke,
Het is daar zeker de moeite é.. Ze zijn allemaal zo mooi.
Wij hebben dat eerlijk gzegd niet durven vragen voor de prijs omdat ze zo vriendelijk waren en omdat wij vonden dat ze echt wel redelijk van prijs zijn. Aan gezien het 18 karaat goud is. En echt met de hand gemaakt worden... Alle die van ons toch.
Ik ga nog niet zeggen wat voor iets we hebben want mijn moeder leest hier af en toe mee en dit willen we echt als verrassing houden voor de familie...
Bij mijn vriend zijn ring is er een mss af en dit komt op 70euro. Alle dat er af is natuurlijk.
Mag ik weten welke jullie gaan kopen??
Liefs Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...