Terug naar overzicht
Bij Huyze De Baere is het eten en de bediening super! Het enige wat ik jammer zou vinden is dat, als je met veel volk bent, dat je dan precies zo 'in slierten' zit. De indeling van de zaal is een beetje raar waardoor het lijkt alsof je niet allemaal samen zit. En als je pech hebt, gaan er diezelfde avond nog 1 of 2 andere feesten door, net naast jullie zaal en dan loopt het volk zo precies een beetje door elkaar. Maar los daarvan is een feest daar zeker een aanrader. In de andere zalen ging ik nog niet naar een feest, dus daar kan ik je niet helpen.
grote Stove: heel lekker eten, romantische zaal, wel wat krap als je met meer dan 100 man bent en een dansvloer wil!
Enkel nog maar in de Grote Stove geweest en dat was echt heel goed! Heel lekker eten en goede bediening. Met mooi weer gaat de receptie door op het terras met vijver (wel een beetje gevaarlijk met kleine kindjes). Het bruispaar kan in een schattig huisje in de tuin overnachten (ook handig om de cadeau's/geld op te bergen tijdens het feest).
Bedankt voor de reacties. De Grote Stove is intussen weggevallen gezien we met meer dan 100 personen zijn voor het avondfeest en ik geen stress wil over de grootte van de dansvloer. Familie en vrienden zijn allemaal mensen die graag dansen dus dat zou misschien een probleem geweest zijn. Dus nu nog kiezen tussen De Baere en de Cortina. MOEILIJK!!!