Terug naar overzicht
Oei Kelly, wat lees ik nu?Kan goed begrijpen dat je heel erg teleurgesteld bent, een trouwkleed gaan passen is nu éénmaal een heel mooi moment voor een bruidje.Nu moet je er echter voor zorgen dat je goed geneest en snel weer de oude bent!Verzorg je maar goed (of beter: laat je maar goed verzorgen!)Sterkte!Isabelle
Hoi Kelly,eerst en vooral heel veel beterschap!als medebruidje vind ik het jammer voor jou dat je de afspraak gaat moeten verzetten, maar gelukkig heb je wel nog eventjes tegen dat je trouwt. en je zal toch minstens 2 weken thuis zijn met ziekteverlof, dus je kan je bezighouden met de rest van de voorbereidingen.als verpleegster zeg ik: nu moet je rusten en is het nu niet het beste moment om je kleed te gaan kiezen. je buik doet nog pijn en is misschien wat dikker door de operatie, maar binnen 2weken gaat dat normaal beter zijn.Veel succes en vele groetjes
Dank jullie wel , uitstel is geen afstel natuurlijk Vind het gewoon spijtig Ah Katrien jij bent verpleegster , hier zeggen ze dat ik na een week al terug mag gaan werken ( werk in een kinderdagverblijf , dus moet constant kindjes heffen enz) Ik ga niets overhaasten en ik heb idd nog even voor de trouw :-)
de navelbreuken en appendectomies mogen van mijn artsen 6 weken niet tillen en sporten! weten ze welk werk je doet? rust maar goed!groetjes
Ja ik heb dit gemeld en de dokter zij dan van een week niet te werken Ik mag straks het ziekenhuis verlaten :-) Dan zien we wel , moet binnen enkele dagen voor nazicht naar mijn huisarts
Het is via kijkoperatie gebeurd , door middel van 3 kleine gaatjes
Veel beterschap Kelly - van uitstel komt hier gelukkig geen afstel dus nog even tandenbijten en je kan gaan passen!
Heel veel beterschap Kelly!! Denk nu maar eventjes aan je gezondheid!En de dag komt zeker dat je voor je kleedje kan gaan kijken!
Bedankt dames :-) Ventje vind het ook spijtig omdat hij weet dat ik er zo naaruit keek , maar ja we maken gewoon een nieuwe afspraak Maar in situatie zoals deze weet je wat je aan elkaar hebt , en wat is hij toch fantastisch Hij zorgt goed voor me en de kids natuurlijk :-)