Terug naar overzicht
Ik! Gekocht bij Noë in solden :-)
Ik ook , zwarte pumps van Clarks met slee hak en enkelbandje Zo zalig aan de voeten :-)
Ik heb de mijn in de bruidswinkel gekocht, ongeveer 180 euro, dat geef ik normaal nooit uit aan een schoen maar voor deze gelegenheid wou ik dat wel en ik kan ze naderhand op feestjes nog dragen, ze zijn echt supermooi :) Ik neem zowiezo wel reserveschoenen mee voor 's avonds
ik had overal gekeken en alle schoenwinkels van brugge afgezocht en uiteindelijk bij ons in ronse in de pronti mijn pumps gevonden. Mijn top van mijn jurk is light ivory yen wou dus ook hetzelfde kleur van schoenen. Ik heb er 44 euro voor betaald. Ik was blij toen ik ze vond want was het zoeken bijna beu . Veel succes hé
dank je wel hoor,nja soms raak ik het ook beu.had mooie pumps gezien ook eens in de shoe discount maar de binnenkant van kleur is goud en had graag rood gewild,nuja ander en beter hee :p
ik heb zoals Wendy (mijn datumgenootje dan nog, hihi) ook Clarks gekocht, lage gele pumps
@ Silke haha geweldig ... Zitten precies Beetje op dezelfde golflengte ;-)
Hier nog geen schoenen gekocht, ik wil geen witte...Een van de bruidswinkels waar ik was geweest stelde voor om schoenen in zijde in eender welke kleur naar wens te verven, maar dat komt op 180 €. 'k Vind dat heel duur!Dus ik waag het erop om in de lentecollectie gekleurde schoenen te kopen (wellicht blauwe).
Ik heb klassieke ivoren zijden pumps met enkelbandje gekocht in Gabriëlli in Roeselare. Ze hebben een grote collectie bruidsschoenen. Voor de bruidjes die geen witte schoentjes hebben: ze hebben er ook veel stijlvolle feestschoenen in allerlei kleurtjes.