Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

YEESSSSSS we zitten onder 7 !!!

13-9-2013 8:55:14
Lieve bruidjes & gommetjes

vandaag staat er op mijn teller 699 !! WOOHHOO !!
nu heb ik echt het gevoel dat het dichterbij komt, het is ondertussen al niet meer binnen 735 dagen maar binnen 699 dagen, ik kan echt niet wachten maar zal nog véééééll geduld moeten hebben...
we hebben nog niet zoveel voor elkaar maar wat we wel al hebben is de toestemming om te trouwen in de kerk dat we willen met de pastoor dat we willen
Als alles goed gaat (met mijn vriendje zijn werk) hebben we op 24oktober een afspraak met de pastoor. ik tel de dagen af !

lieve grtjs x

stephanie
14-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 790

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-9-2013 9:09:06

Hey Stepahnie
Ik ben destijds ook gestart met heel veel dagen op die teller (21 maanden verloofd!). Sommige maanden gaan vreselijk traag, andere momenten vliegt de tijd. op de moeilijkere momenten waarop de tijd leek stil te staan, heb ik extra veel aan dit forum gehad. Ieder weekend trouwt er wel iemand "die je kent" en zo gaan die weken toch iets sneller.
Geniet van je voorbereidingen!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik13-9-2013 9:40:04

hamaai, ja, ik vond het in het begin zelfs al te traag gaan, en ik ga in totaal ocharme 9 maanden verloofd geweest zijn :-)

de laatste 3 maanden zijn zooooo snel gegaan (ook wel met het mooie weer, gok ik) dat ik nu eerder iets heb van 'dear lord, nog maar 3 weken of wat????' ;-)

komt helemaal goed, voor je het weet, uit jij ook een dear-lord-zinnetje en is het zo daar! Geniet maar van deze tijd, ze gaat al zo snel...

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik13-9-2013 9:57:09

hier ook verloofd seder 2011 en nu morgen heb ik maar 180 dagen over,gaat zo snel plots,en idd heb ik soms nog het gevoel dat het traag gaat maar voor je het weet is het jou dag :)

Griet
19-9-2015
 Meld misbruik13-9-2013 10:37:52

Hey Stephanie,

Ik ben ook al 434 dagen actief op dit forum en intussen is het zelfs al 1374 dagen geleden dat ik de eerste informatie heb opgevraagd ivm ons huwelijk.
Zovele dagen er al mee bezig geweest, en nu nog 721 op mijn teller...
Het lijkt inderdaad allemaal een eeeeeeuwigheid!
Maar door het intensieve plannen -volg intussen ook cursus wedding planner- en dag na dag op zoek gaan naar nieuwe en toffe ideeën, verstrijkt de tijd toch op een aangename manier!
Heeeel erg veel plezier met de voorbereidingen!

Liefs,
Griet

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik13-9-2013 11:43:14

Halloow! Ik ben blij dat ook jou teller onder de 700 is gedoken! Ik vind het super dat het vooruit gaat, maar het gaat in mijn ogen wel ongelofelijk snel!

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik13-9-2013 11:56:06

ooh tis echt super leuk om hier te lezen dat ik niet de enige ben die zooooooooooo lang verloofd is
Ik krijg nogal veel "commentaar" van ooohh nee ?! tis nog niet volgend jaar?!
gelukkig trek ik mij daar geen klop van aan hoor, zolang ze niet beginnen moeien is dat allemaal ok

Ik denk eens ik echt meer ga kunnen beginnen plannen dat het ook wel rapper gaat lijken te gaan.
In mijn hoofd borrelt het al van ideeën en als de tijd er rijp voor is ga ik dat mss kunnen uitwerken, wie weet ..

Ik heb maar 1 probleem ... Ik zie mezelf ECHT NIET in een trouwkleed .. en dat is net hetgeen waar de meesten zo naar uitkijken haha ik ben weer eens tegendraads hihi we zien wel, ik geloof er wel in dat het de mooooiiiiste dag van mij leven wordt want ik zal eindelijk zijn vrouwtje zijn <3

bedankt lieverds voor de leuke reacties !!! xx

charlotte
28-5-2014
 Meld misbruik13-9-2013 19:42:20

Hoi stephanie
Hehe, het gaat inderdaad snel...
Ik zou een trouwkleed zeker een kans geven. Ik had samen met een vriendin een kleed gaan passen, zij was vorig jaar getrouwd en heeft ook een niet traditioneel kleed gekozen, ze vond het toch jammer dat ze het passen van "echte" jurken niet gedaan had. En ja, je trouwt maar één keer he! Het is natuurlijk je eigen keuze en je moet doen waar je je goed bij voelt, maar 't is maar een tip. Ik heb van mijn pasdag enorm genoten en geniet nog steeds na, het is een super gevoel als je DE jurk gevonden hebt!
Veel succes nog!

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik14-9-2013 23:15:27

Wij zijn destijds ook gestart rond de 1100dagen op de teller mag er niet meer aan denken... Duurde zo oneindig! Vandaag nog 300dagen op de teller whoeeeewhoeee! T Mag nog wat sneller gaan nu! :)) ik denk dat we hier zo wat allemaal weten hoe het voelt telkens onder iets te zitten met twee 0 kes!! ;) geniet nog van u 699 dagen zal snel genoeg gaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...