Nu Online
Momenteel zijn er 594 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper en bloemen

13-9-2013 12:58:23
Heyyyy

Ik zit nog met een paar vraagjes. In de kerk hebben de meeste mensen een rode loper. Is dat de kerk die dat voor jullie had? Want ik heb het bij ons gevraagd en ze zeiden dat het nooit de kerk is die dat voorziet :s
nu moeten we op zoek naar een rode loper en weet niet waar ik hiervoor moet zoeken.
Of is dit niet echt verplicht :(?

Een andere praktische vraag. We gaan een kleine suite doen bij het binnenkomen van de kerk. Elke man heeft dan normaal een bloem aan zijn kostuum? Gaan jullie dat dan de dag voordien halen en brengen bij iedereen? Dit lijkt me zoveel werk nog voor de dag ervoor? :s

Bedankt..

Katrien
10-10-2015
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 658

mona
27-7-2013
 Meld misbruik13-9-2013 13:39:41

Natuurlijk is een rode loper niet verplicht. :-) Waar haal je dat? En ja, als je dat wil moet je dat zelf voorzien.
http://lmgtfy.com/?q=rode+loper+te+koop

Bloemen zijn ook niet verplicht, maar als je dat wil zal jij of iemand anders die moeten gaan halen (misschien best de dag zelf om ze zo 'fris' mogelijk te hebben). Je kan die bloemen ook aan de kerk uitdelen of waar je je suite voor het eerst ziet. Laat hen anders al voor de plechtigheid tot bij je thuis komen voor een glaasje en dan deel je de bloemen uit? Dan is dat niet zoveel werk.

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik13-9-2013 14:09:18

op www.rodelopers.be kan je er huren voor binnen en buiten de kerk.

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik14-9-2013 14:45:14

Bij ons deed de kosteres dat. Er werd dan een bijdrage gevraagd voor onderhoud van de kerk. Alles was piekfijn in orde als we binnenkwamen. Heb aan haar ook vooraf het ringenschaaltje, kaars etc gaan afgeven. Moest er mij de dag zelf dus niets meer van aantrekken.
Mijn mama heeft voor aan haar voordeur een rode loper gekocht (paadje loopt in een hoek dus eigenlijk dubbele afstand genomen), voor 16 meter heeft ze denk ik 60 euro of zo betaald bij Home Market (of zoiets, die tapijtenwinkel :d).
Corsages voor de mannen kan je mee bestellen bij de bloemist die je boeketje maakt. Normaal worden die dan 's ochtends verser dan vers gemaakt zodat de bloemetjes zeker niet slap hangen tegen hét grote moment.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...