Terug naar overzicht
van waar ben je ?ik heb misschien wel interesse:)
waarvoor dienen die viltjes?
Ik ben wel geïnteresseerd. Misschien niet alle 69 pakketten maar toch wat pakketten...hoeveel vraag je ervoor?
vanwaar ben je, Michèle? Ik heb ook wel interesse in een paar pakketjes...
Heb je een foto?
Hallo, ik ben van hasselt. Ik heb 63 betaald voor 100 pakketjes. Dat is dus 0,63 per pakketje. Ik ben tevreden als ik 0,5 per pakketje kan krijgen. Voor alle 69 pakketjes doe ik er nog wat af, 30 euro. ik heb er geen foto van momenteel maar het zijn mini gastenboek viltjes (bierkaartjes) met leuke vragen voor de gasten om in te vullen Groetjes
welke vragen staan er zoal op?
Michèle, ik woon in Beverst en werk in Diepenbeek dus vlakbij :-)
Ik heb ook nog bierviltjes te koop. Ik had 2 pakketjes besteld met de groepsaankoop maar heb ze uiteindelijk niet gebruikt op de trouw. In 1 pakketje zitten 50 bierviltjes van elke vraag, er zijn 6 vragen dus in totaal per pakketje 300 viltjes. In het totaal heb ik dus 600 viltjes: 100 viltjes van elke vraag.De vragen zijn: 1 - Wat is jouw mooiste herinnering met/van het bruidspaar ?2 - Beschrijf het bruidspaar in 5 woorden (dit is hetzelfde als " Zo omschrijf ik jullie als koppel")3 - Woorden van wijsheid (voor een geslaagd huwelijk, bruid, bruidegom,... ) :4 - Over 10 jaar... (vul verder aan) Over 50 jaar.... (vul verder aan)5 - Wat wens je in de toekomst zeker nog te doen samen met het bruidspaar?6 - Wat is jullie favoriete / mooiste / memorabelste reisbestemming en waarom raden jullie deze het bruidspaar zeker aan ?(telkens met "naam afzender: " in het klein onderaan zodat je weet wie dit schreef)Qua ontwerp is dit heel basic zodat dit voor iedereen past: de tekst in zwart.Wij wonen regio Kortrijk, dus interesse: stuur een mailtje naar verhulst_robin@hotmail.com
Hallo,Natascha wil er een aantal kopen maar is er nog iemand geinteresseerd? Zo ja, hoeveel zouden jullie er nodig hebben?groetjesMichèle
Michèlé ik wil ze alle 69 wel hoor. :-)
Viltjes zijn verkocht