TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
4-4-2014
|
13-9-2013 15:03:52
Super! Jullie hebben, ondanks het weer heel eventjes, toch een fantastische dag gehad! Hopelijk wordt die van ons ook zo mooi! Groetjes, Kim.
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
13-9-2013 17:52:52
Heel tof verslagje!! Wel jammer dat je papa je niet wilde weggeven, mja ik ken de situatie ook niet :-) Maar met je ventje naar het altaar stappen is ook leuk! Zo stapten jullie beide het nieuwe leven te samen te gemoed!!
Een hele dikke proficiat!!
|
|
frida
6-2-2010
|
14-9-2013 8:34:55
Amaai jij had wel geluk dat je niet iets had gebroken met van de trap te vallen? Wij zijn ook samen naar het altaar gestapt!!!
Geniet nu maar van de witte broodsweken!!!!!!!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
14-9-2013 10:01:42
ooeeeh als ik het woordje kortrijk lees,dat geef mij de kriebels en doet mij verlangen naar mijn grote dag :) wij zijn kortrijkzanen en ja hoor ik kan echter niet langer wachten dat die 180 dagen maar vlug over zijn. :D had jij even geluk met de trap inderdaad. wij zijn van plan om foto's te trekken in het astridpark,de brug om naar de veemarkt te gaan ale onder die brug is er een mooie boom waar je onder kan zitten :) en de fietsenbrug zouden we ook gebruiken om foto's te trekken,het skateplekje (het ei waar je kan onder staan) ooeehh kan niet meer wachten :) oja,jullie zijn getrouwd toen mijn ventje 34 jaar werd :p
proficiat alvast,geniet nog van je mooie dag en laat ons maar at fotos zien :p ben superbenieuwd :)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
17-9-2013 11:19:51
Proficiat, klinkt als een super mooie dag!
groetjes Sandra
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |