Terug naar overzicht
oh, da zou de max zijn, ik volg mee!
Bij Styleyourwedding.com heb ik ze ook gezien. Denk wel dat ze ook rond de 90 euro kosten daar. Bij VistaPrint hadden ze die dacht ik ook.Veel succes met de zoektocht!
Hallo Kijk eens bij www.tutje-en-kiki.com Hebben ook een Facebook en dacht dat ze hier ook op het forum waren Bij pimp je trouwfeest , staan Ze voor 39€ Als ik hier mijn monogram klaar heb ga ik daar ook bestellen :-) Groetjes
Op de site van light in the box.com vind je zeeeer veel vloerstickers voor circa 20 a 25€....... Ik weet wel de afmetingen niet. Grts Sabine x
@ Sabine: daar moet je wel nog verzendkosten + duoanekosten bijrekenen vresek. Dus tzal in prijs denk ik gelijk uitkomen als die €39
Merci voor de fijne reacties ! Jullie zijn schatten ! ;) Blij dat ik hier een account heb gemaakt ! Wat een goede hulp !
wij gaan bij tutje en kiki bestellen en was 35 euro meen ik
Ja dat vind ik nog een schappelijke prijs ma 90-160€ vind ik duur dus ideaal want is tg weer een speciaal toetsje ;)
Tof idee. Vraag je dan speciaal aan de feestzaal of dat mag?
Nee vraag dat niet , dat mag overal ti's maar een sticker die erna verwijderd wordt e ;)
Vraagje: waar precies gaan jullie die dan plakken op de dansvloer? Int midden? Aan de DJ? Aan de bar? Aan het begin van de dansvloer?
Int midden van de dansvloer