Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

E&R Wedding in Beverlo-Dorp

14-9-2013 22:10:52
Hoi allemaal!
Heeft er iemand ervaring met bovenstaande bruidswinkel? :)
x
Milou

Milou
21-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1654

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik15-9-2013 1:47:35

Heel erg onvriendelijk !

Mooie kleedjes maar er was een vlekje op en ze deden heel moeilijk erover.
Ze wilden het reinigen geen probleem het zou 1 week duren.
Had het betaald en mocht het dus na 1 week gaan halen.
Het kleed was nog nat :s en de plek zat er nog in !
Ik zei dit en de vrouw zei seg voor dit beetje geld ga ik er geen tijd/moeite en kosten insteken hoor. Ik verkoop hier dagelijks veel kleedjes dus.
En die plek valt toch niet zo erg op zei ze.
Het was een zwart vlekje thv de rechter borst (oke het was klein maar dan nog !).
Ik heb toen gezegd dat ik het kleed niet meer moest hebben en heb wel mijn geld zonder enige problemen terug gekregen maar dan nog.
Ik vond ze ontzettend onvriendelijk ..
Helaas..

john
20-7-2013
 Meld misbruik15-9-2013 13:22:54

ook meegemaakt dat de vriendelijkheid niet echt hoog in het vaandel wordt gehouden.
+
opdringerig op het aankopen, als je het derde al gepast hebt beginnen ze al te vragen dat je het toch zeker gaat meenemen.. anders hadden ze andere klanten waar ze wel iets aan konder verdienen denk ik.

ma soit dat is onze ervaring eh

noortje
14-9-2013
 Meld misbruik15-9-2013 14:44:10

Ik heb er mijn trouwkleed gekocht en er wél een goede ervaring mee gehad! Het ligt er misschien aan welke verkoopster het is die je helpt
Ik vind het een fijne winkel met veel keuze, ook qua prijs.. Ik heb er ook alles van accesoires gekocht (Schoenen, lingerie, tasje, juwelen,...)

Ook bij mijn 1ste en 2de pas hebben ze me goed geholpen, alles is correct gebeurd qua betaling en ik vond mijn kleed supermooi voor een mooie prijs :)

Enkel bij mijn 2de pas waren ze wel vergeten de 2 lintjes (Om het samen te binden) eraan te bevestigen, maar dit hebben ze meteen ter plaatse nog gedaan, was op 5 minuutjes gebeurd

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik15-9-2013 17:35:27

Ook hier heel negatieve ervaringen. Heel erg opdringerig, en zelfs een beetje belachelijk makend. Dat vond ik persoonlijk. Hij (Danny) mailde me letterlijk de zin: Een trouwkleed is geen paar sokken... Alsof ik dat zelf niet een van de meest belangrijke zaken vind!
De email ging er heel sterk over, en heb hem ook gezegd dat ik daar mijn trouwkleed niet koop. Ik was er trouwens al geweest, maar dat wist hij pas later. Echt zorg dragen van jurken doen ze daar ook niet, naar mijn gevoel... Ik mocht zonder enig probleem een jurk passen die al door iemand gekocht is. Dit was mijn ervaring, maar ben er natuurlijk van overtuigd dat er mensen zijn met positieve ervaringen! Sorry hiervoor, maar het moest er toch ook eventjes uit..

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik16-9-2013 8:30:38

Mijn trouwkleed komt ook van daar. Ik heb de indruk dat niet iedereen daar even goede 'social skills' heeft. Een deel van de verkoopsters zijn wel vriendelijk en attent. Je moet dus een beetje geluk hebben.
We hebben er ook een paar dingen meegemaakt, die best wel beschamend zijn.
Ik ga ze hier niet neerschrijven, omdat het er soms toch wel wat over was. Maar bij ons deden ze wel de moeite om, mits enige overtuiging, problemen op te lossen.
Mijn moeder en ik waren ook nooit ontspannen als we er waren. We hadden continu het gevoel dat we ons moesten verdedigen en vechten voor wat we eigenlijk wilden.
Maar uiteindelijk is het wel allemaal perfect goed gekomen. Mijn kleed is volledig in orde.

Ik weet niet of ik er direct terug mijn trouwkleed zou kopen.
Prijs-kwaliteit zitten ze heel goed
Service is uiteindelijk ook niet slecht geweest bij ons
Op sociaal vlak kunnen ze er nog wel wat leren.

Milou
21-6-2014
 Meld misbruik16-9-2013 21:58:28

Ik heb er mijn trouwjurk al gekocht. Ik schrik van sommige reacties!

Mijn eigen ervaring:
Ik werd geholpen door Sana. Een super lieve verkoopster. Ik heb zeker 6 jurken aangehad en de laatste was het helemaal. Ik werd niet gepusht om de jurk te kopen. Ik had er een sluier bijgekocht, waaraan ik later twijfelde. Ik heb direct gemaild en ze hebben de sluier terug gehangen in de winkel. Voor dit bedrag zal ik later nog schoenen uitkiezen. Ze deden er niet moeilijk over.
Vorige week ben ik zonder afspraak op een zaterdag voor schoenen gaan kijken. Het was best druk in de winkel, maar na even gewacht te hebben mocht ik zoveel schoenen passen als ik wilde. Ik mocht zelfs de jurk nog es erbij aandoen.
Ik wil wel echt niet dat iemand anders de voor mij bestelde jurk gaat passen.....dit ga ik zeker aankaarten volgende keer dat ik er ben.
Voor mij tot nu toe dus een positieve ervaring! Hopelijk blijft dit ook zo :)

Milou
21-6-2014
 Meld misbruik16-9-2013 21:59:21

@ Kim, ik zou toch graag weten wat er zo erg was daar....ik begin al bijna spijt te krijgen :S

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik17-9-2013 8:50:36

Ik ben blij dat jou ervaring positief is Milou !

Ik vind het heel jammer dat hun naam besmeurt word door die enkele hatelijke verkoopsters. Ik denk zelfs dat , dat de dochter van de bazin was die zo uit de hoogte deed tegen mij. Ik voelde me er echt niet op m'n gemak en achteraf heb ik nog gehoord van iemand met een maatje meer die in geen enkele trouwjurk paste en vroeg of ze die groter kon bestellen of groter kon maken en de verkoopster zei: eet maar een paar weken wat gezond dan pas je er binnenkort wel in.
En dan heb ik zo iets van waar ben je mee bezig.
Maar ik ben heel blij dat jij wel content bent en er zullen er zeker nog zijn die tevreden zijn van hun service, gelukkig maar.

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik18-9-2013 11:20:08

Milou, ik heb je een privé berichtje gestuurd

Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik19-9-2013 17:17:40

ik heb er tijdens mijn zoektocht ook naar gemaild en ik vond ook (Danny) niet vriendelijk.
In zijn laatste mail vond ik dat hij me dom liet overkomen en dit heeft mijn keuze beïnvloed om daar geen afspraak te maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info