Terug naar overzicht
Wij betaalden voor onze zangeres en pianist 350 euro. We hebben verschillende prijzen vergeleken: de goedkoopste was 300 euro en de duurste 400. Dit voor een vijf à zestal liedjes.
Wij betaalden 150 euro voor zangeres en pianist.... we hebben er veel positieve reacties op gekregen :-)
Eve,van waar zijn jullie? heb je gegevens van deze?gr
Wij betaalden 300 EUR voor zanger, zangeres en pianist.
De zangeres is van denderhoutem... weet niet of dat in jullie buurt is? Ze komt enkel in de buurt aangezien ze blijkbaar werk genoeg heeft :-)
wij betaalden 100 euro voor de zangeres en de giarist samen. ze hebben 6 liedjes gespeeld en twas ongelooflijk prachtig! regio Limburg.
Catherine, wie waren dat?
Wij €350 voor zangeres en pianist
@ Eve Zou je me de gegevens van die zangeres willen doormailen?nelekennr37@hotmail.comWij zijn van Ninove en zoeken ook nog naar zangeres.Bedankt
Eve, naar mij ook aubWe liggen niet zo heel ver uit de buurtgr
Tip: Kijk niet alleen naar prijs, maar ook of er een klik is en of diegenen de muziek kunnen brengen die jullie willen horen. Veel succes. Groeten, Patricia
Eve, ik zou die gegevens ook wel graag willen.e-mail is wendydesert@hotmail.comBedankt
Dag Catherine,Wie was die zangeres + gitarist?Namelijk wij ook nog iemand zoeken voor in Limburg.Groetjes