Terug naar overzicht
Hoi CharlotteIk heb geen ervaring met het bruidshuis, maar wij trouwen op dezelfde dag! Leuk hé!Ben er echt al aan het uitkijken naar de dag!Als je een kleed wilt in deze prijsklasse moet je dat gewoon aangeven en ik vind dat ze daar rekening mee moeten houden! Je zal dat sowieso wel vinden hoor!Veel succes met het kiezen van je kleed!GroetjesVeroniek20 07 2007
Dag VeroniekInderdaad leuk dat we op de zelfde dag trouwen. Van waar ben je ergens afkomstig. Wij van limburg zutendaal.Ja het begint inderdaad al wat te kriebelen om alles wat in ordete krijgen, en zeker om voor jurken te gaan kijken en te passen. veel succes met de voorbereidingenCharlotte 20 07 2007
Hallo, ik heb mijn kleed van bij Karin. Ik vond de bediening heel goed. Je mag heel veel kleedjes passen. En je zult zeker iets vinden in die prijsklasse.Veel succes...groetjes
hey charlotte,ik ben nog niet zo lang geleden bij bruidsmode karin geweest, en bij mij waren ze heel vriendelijk. Ze zeggen je ook wat zij vinden dat mooi bij je past en ze dringen je ook niks op... en als je jouw prijs zegt zul je er zeker vinden. Ik geloof dat ze er beginnen vanaf €450 en het duurste was €1100(dat hebben ze tegen mij gezegd toen ik prijzen ging vragen.groetjes wendy22-06-2007
Wij zijn 12 jaar geleden getrouwd, en ik heb mijn jurk bij Karin gehaald. Daar is het heel tof om kleding te kiezen, en ze weet heel goed waar ze mee bezig is. Moest ik nog eens trouwen, ik zou zeker terug gaan naar daar. Ik heb ook eerst andere winkels afgeschuimd, winkels met naam hier in Limburg, maar ik werd nergens zo goed geholpen en begeleid als bij Karin. Goede service en niet te duur. Een echte aanrader.
ik heb daar 12 jaar geleden een prachttrouwjurk gekocht, meer dan 50% goedkoper dan elders, goede service!Succes