Terug naar overzicht
hoi,ik weet niet van waar je bent, maar in het Gentse vind je al heel wat in volgende winkels:- Pippoos- Ava- Schleiper en Lesaffre- De Banier
Oh bij Creativ Company kan je massa's knutselspullen online bestellen... Snel geleverd ook nog! Ik heb daar een aantal dingen besteld die ik hier nergens vond (of bij groothandels, maar ja, wat ben je met 100 dezelfde stempels? :-D).
Ga dit even volgen vind het ook niet zo makkelijk het perfecte diy materiaal te vinden, ben van het waasland
Bedankt voor de tips. Ava laat ik links liggen want ze hebben er eigenlijk niet veel en de prijs is ook navenant :) Bij Creativ Company vind je inderdaad veel terug. Zag ook dat Lesaffre (is nu Lucas CreaShop) ook veel te vinden is. Misschien toch eens een bezoekje waard. Laten we hopen dat ik hier alles vind wat ik nodig heb.Melissa, Lucas Creashop heeft blijkbaar ook een filiaal in Temse. Misschien het proberen waard ;)
Dames, wat weerhoudt jullie ervan om die dingen in het buitenland te bestellen?Binnen Europa vallen de leveringskosten goed mee (of zelfs gratis)...